Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Mestring og spenning!

Flott opplevelse! Var der med kolleger, spilte Virus. Vi klarte oss uten hjelpemidler! Veldig godt... les mer

Anmeldt 19. oktober 2021
Netromicus
Oslo, Norge
Flukten fra Akershus Festning

Veldig godt utført Escape Room! Noen av oppgavene var muligens hakket for vanskelig for oss, men... les mer

Anmeldt 17. oktober 2021
Magnus T

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde det veldig gøy, ingen av oss hadde prøvd dette før. Vi delte oss i 2 grupper, derfor var det supert at det var 2 identiske rom vi kunne konkurrere i.

Takk, Linn Beate S
Anmeldt 23. oktober 2018

Dette er en morsom måte å tilbringe noen timer på. Vi var en gruppe kollegaer som konkurrerte, og konkurranseinstinktet slo inn hos flere! Hyggelig betjening, fine lokaler å vente i, og flere spennende tema,- vi valgte å forsøke oss på Norges Bank!
Dette kan anbefales!

Takk, WidarJ1
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Trivelig personale, morsomt konsept! Dro dit med kollegaer fra jobb, var et kult og sosialt arrangement

1  Takk, marthe28
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 10 stk fra 11 til 48 år og dette var en aktivitet som passet alle. Utrolig gøy å lete etter ledetråder og samarbeide på tvers av alder. Anbefales!

Takk, 448mona
Anmeldt 26. september 2018

God opplevelse, men kunne vært både på norsk og engelsk. Til tross for det veldig norske "Tors hammer"-rommet var alt på engelsk, som kan være et hinder for barn og voksne som ikke kan engelsk. Jeg har vært på Escape Rooms før hvor alt har vært på t språk til enhver tid. Ellers greit.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Choekaas