Flukten fra Akershus festning

Kjempe spennende opplevelse! Var der i dag med kameraten min, vi var begge veldig fornøyd med hele... les mer

Anmeldt 25. oktober 2020
MartinLjostveit
Flott og spennende!

Morsom oppgave, og veldig realistisk! Hyggelig guide som var lett å forstå når han forklarte. Kjapp... les mer

Anmeldt 18. oktober 2020
tinarN2901UA

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Veldig gøy og morsomme utfordringer. Gjennomført stil og stemning. Hadde "Flukten fra Akershus festning", anbefales.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, KjartanV6
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde det veldig gøy, ingen av oss hadde prøvd dette før. Vi delte oss i 2 grupper, derfor var det supert at det var 2 identiske rom vi kunne konkurrere i.

Takk, Linn Beate S
Anmeldt 23. oktober 2018

Dette er en morsom måte å tilbringe noen timer på. Vi var en gruppe kollegaer som konkurrerte, og konkurranseinstinktet slo inn hos flere! Hyggelig betjening, fine lokaler å vente i, og flere spennende tema,- vi valgte å forsøke oss på Norges Bank!
Dette kan anbefales!

Takk, WidarJ1
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Trivelig personale, morsomt konsept! Dro dit med kollegaer fra jobb, var et kult og sosialt arrangement

1  Takk, marthe28
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 10 stk fra 11 til 48 år og dette var en aktivitet som passet alle. Utrolig gøy å lete etter ledetråder og samarbeide på tvers av alder. Anbefales!

Takk, 448mona