Flukten fra Akershus festning

Kjempe spennende opplevelse! Var der i dag med kameraten min, vi var begge veldig fornøyd med hele... les mer

Anmeldt 25. oktober 2020
MartinLjostveit
Flott og spennende!

Morsom oppgave, og veldig realistisk! Hyggelig guide som var lett å forstå når han forklarte. Kjapp... les mer

Anmeldt 18. oktober 2020
tinarN2901UA

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi dro hele familien som bursdagsgave for tenåringsdatteren vår, men også guttungen på 10 og minstejenten på 6 1/2 (som vi fikk tillatelse til å ta med) storkoste seg!
Vi valgte «Innbruddet i Norges Bank», hvor vi fikk utfordringer som både store og små kunne være med å finne, og hele spillet var både morsomt, spennende, og litt stressende når man så hvordan klokken tikket nedover... Men vi klarte oppdraget og anbefaler det på det sterkeste for både både familier og vennegjenger!

Takk, Renate O
Anmeldt 18. november 2018

Besøkte Escape huntrommet "Tors hammer" sammen med mine to barn i ungdomskolealder. Både barna og den voksne kunne relatere den norrønne settingen med runer og Yggdrasil tilbake til historietimene, noe som lagde en spennende ramme rundt samarbeidet og tankeprosessene som var en forutsetting for effektiv problemløsing. Dessverre gikk de tilmålte 60 minuttene alt for fort for urutinerte Escape room-deltakere, men vi ser frem til å prøve oss på et lignende mysterium en gang i fremtiden.

Takk, Tourist49176786440
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Veldig gøy og morsomme utfordringer. Gjennomført stil og stemning. Hadde "Flukten fra Akershus festning", anbefales.

Takk, KjartanV6
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde det veldig gøy, ingen av oss hadde prøvd dette før. Vi delte oss i 2 grupper, derfor var det supert at det var 2 identiske rom vi kunne konkurrere i.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Linn Beate S
Anmeldt 23. oktober 2018

Dette er en morsom måte å tilbringe noen timer på. Vi var en gruppe kollegaer som konkurrerte, og konkurranseinstinktet slo inn hos flere! Hyggelig betjening, fine lokaler å vente i, og flere spennende tema,- vi valgte å forsøke oss på Norges Bank!
Dette kan anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2018