Flukten fra Akershus festning

Kjempe spennende opplevelse! Var der i dag med kameraten min, vi var begge veldig fornøyd med hele... les mer

Anmeldt 25. oktober 2020
MartinLjostveit
Flott og spennende!

Morsom oppgave, og veldig realistisk! Hyggelig guide som var lett å forstå når han forklarte. Kjapp... les mer

Anmeldt 18. oktober 2020
tinarN2901UA

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Kjempegøy! Var 4 venninner og fikk anbefalt innbruddet i norges bank. Supre oppgaver som var overkommelige. Har prøvd flere rom i Trondheim, men escape hunt var absolutt best

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Lono91
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Veldig gøy, vanskelig nok til at man ikke cruiser i mellom. Tors hammer passet veldig fint som en start m barn på 10 år.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, 563st_leb
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi var to par som dro sammen, helt perfekt underholdning, overkommelig og veldig gøy når man kommer til neste steg, mestringsfølelse!

2  Takk, 217theah
Anmeldt 26. november 2018

Ikke vårt favorittrom. Vi brukte mye tid på å fikle med ikke-fungerende teknologi og lite tid på å gjette gåter. Marginalt artigere enn å skru sammen et Ikea-møbel.

2  Takk, Monika_L_L
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi dro hele familien som bursdagsgave for tenåringsdatteren vår, men også guttungen på 10 og minstejenten på 6 1/2 (som vi fikk tillatelse til å ta med) storkoste seg!
Vi valgte «Innbruddet i Norges Bank», hvor vi fikk utfordringer som både store og små kunne være med å finne, og hele spillet var både morsomt, spennende, og litt stressende når man så hvordan klokken tikket nedover... Men vi klarte oppdraget og anbefaler det på det sterkeste for både både familier og vennegjenger!

Takk, Renate O