TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Double trouble

Helt greie og fine rom med ulike (litt få?) utfordringer. Blide og serviceinnstilte spillverter... les mer

Anmeldt 2 uker siden
torilo798
Bra rom i historiske innpakning

Et bra rom som virkelig krever samarbeid. Vi lot oss frustrere av enkelte elementer, men det er... les mer

Anmeldt 3 uker siden
simselimsen

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Pass
224 anmeldelser
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Bra rom, morsomme og smarte løsninger på gåtene i Flukten fra Akershus festning. Hyggelig betjening. Anbefales!

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Janne Aslaksen C
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 6 damer som hadde et fantastisk morsomt besøk hos Escape Hunt Oslo. Nybegynnere hele gjengen og valgte Tors Hammer, noe som var passe komplisert. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, 6hannem
Anmeldt 29. august 2019

Fikk opplevelsen i gave fra barna våre min kone og jeg. Vi konkurrerte i 2 lag og begge klarte oppgaven og hadde det kjempegøy hele veien. Vi skal tilbake å ta de andre rommene senere. You Bet!

Takk, bj_rno265
Anmeldt 29. august 2019

Veldig moro for alle som deltok. Spennende oppgaver og nervepirrende med tidspress. Fin blanding av lette og vanskelige mysterier å løse. Skal garantert tilbake. Dette falt i smak for alle som var med. Vi lo godt av våre tabber!

Takk, 99ninni
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Vi var fem stk på dette rommet. God oppfølging, kjekt rom og profesjonell gamemaster. Vi klarte akkurat ikke på tiden, men anbefaler rommet. Kjekke gåter og koder å finne ut av.

Takk, 670annik