Topp

Lite folk,men gode drinker. Hyggelig bartender! Lokalene er små, og helt ok. Hyggelig sted... les mer

Anmeldt 11. juli 2020
utpaaturer
Oslo, Norge
Siste stopp før senga

Anmeldt 17. september 2019
807bj_rnh
Kristiansund, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Lite folk,men gode drinker. Hyggelig bartender! Lokalene er små, og helt ok. Hyggelig sted. Anbefales

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, utpaaturer
Anmeldt 17. september 2019 via mobile enheter

En liten tur innom før senga, bar med bra utvalg. Fint og sitte ute selv seint i september. Gode drinker, flinke folk i baren

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, 807bj_rnh
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Uteserveringen ligger i skyggen, noe som var akkurat det vi trengte etter noen timer i solen.

Fantastisk hyggelig betjening som ordnet med alternativer påmenyen, slik at alle fikk akkurat det vi ville ha å spise innenfor valgene på menyen.

Maten var fantastisk og anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, SteinA740
Anmeldt 3. april 2019 via mobile enheter

En liten bar som er helt ok. Ingenting spesielt,men hyggelig. Mye folk, nesten fullt da vi kom. God øl.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, utpaaturer
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Dette er en hyggelig bar, med god stemning og hyggelig personal.
Den er vel verd både en og to besøk.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, JElinMaria