“Nydelig vegansk pizza”
Anmeldelse av Tipo Pizzeria - STENGT

Tipo Pizzeria
Beskrivelse: En ekte nabolagspizzeria med italiensk pizza bakt i vedfyrt steinovn. Nyt god mat og drikke pa beste løkka. Tipo tilbyr ogsa et utvalg av antipasti, salater, sideretter og desserter i tillegg til var pizzameny. Hos oss handler det om velsmakende mat, tilberedt pa ekte italiensk vis. Kom som du er, vi gleder oss til a se deg!
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Koselig interiør, god stemning og veldig god service! Ikke ofte man har flere valgmuligheter som veganer, og STORT plusspoeng for vegansk ost også! Den veganske pizzaen var rimelig og alt i alt veldig fornøyd med besøket.

Takk, kristinalangree

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

God pizza og bra service :) Kult lokale! Jeg kom med barnevogn, og fikk ta med vognen inn. Herlig :) Fine og praktiske barnestoler.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 404linneap
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Oppmerksom og effektiv betjening, maten kom fort. Pizzabunnen var veldig god, god Margherita. Rimelige priser. Fine solforhold. Sentralt nederst på Grunerløkka.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 148lidiar
Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

Vi fikk glass med prosecco som var fylt under halvveis av glasset. Da vi kommenterte det, ble vi bare avblåst med at "sånn fungerte det på denne restauranten" og det var ingenting de kunne gjøre med det. Det skal sies at dette HALVE glasset kostet 100 kr ! Kommer aldri tilbake.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Ida M
Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Thorvald Meyers gate har mye å by på, se på og smake på. Helt nederst ligger Tipo. Utsiden av restauranten er ikke veldig «interessant», så at vi faktisk satte oss ned der var kun fordi vi ikke orket å gå én meter til. Lite visste vi at bak dørene møtte vi en SÅ lekker restaurant. Den var både elegant og kul på samme tid. Menyen er italiensk, såVi bestilte pizza. Jeg bestilte husets egen pizza - ”Tipo“. Det er hands down den BESTE pizzaen jeg har spist. Ferske råvarer, smakfulle oster, deilige oljer og tilpasset mitt vegetarbehov. De tilbyr flere vegetar-varianter også. Stemningen var rolig og behagelig. Toalettene var så rene og velduftende at jeg kunne returnert kun Pga de. Servicen var kjempebra! Ok+ priser. Mye mat for pengene! Skal definitivt tilbake hit.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, verenemh