“Ikke dra hit om du ønsker en hyggelig middag og god service”
Anmeldelse av Ling Ling

Ling Ling
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Ønsker du derimot å sitte på et utested og bli servert diverse retter(god mat) du ikke får presentert av personale så dra gjerne hit. Men ikke forvent deg påfyll i glassene av personale som svirrer rundt. Anbefalingen og presentasjonen av de rettene de rakk å presentere kan du like gjerne google deg til.

Takk, matsnoreng

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Jeg har observert at tilbakemeldingene på Ling Ling har vært svært varierende og forventningene var derfor ikke så altfor høye.

Drinkene var gode, mens servicen var like god som en hvilken som helst kinarestaurant i Oslo, uten at det nødvendigvis er negativt, men i forhold til prisen kanskje noe svakt. Så raskt bespisningen var overstått forsvant også kelneren.
Maten var grei, men definitivt ikke interessant nok til at jeg føler noe behov for å komme tilbake.

Been there, done that. Takk for meg!

Takk, 595trudeb
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

God mat og service. Hadde bestilt bord til åtte til kl 20:30, men fikk ikke før 21:30. Kompensert med en flaske prosecco. Veldig høy musikk, så litt vanskelig å ha en samtale. Flott beliggenhet på Akerbrygge og stilig innredet/dekorert.

Takk, Masbk2020
Anmeldt 15. november 2018

Denne restauranten serverer dimsum som og andesalat som vi aldri har smakt lignende i Norge. I tillegg har de et rikholdig drink kart, og meget hyggelig betjening

Takk, Bjørn S
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Bra atmosfære. Om du liker høy ! Musikk. Forsøkte brunsj meny. Første retten meget god de andre ikke noe spesielt gode. Dessert meget god. Fantastisk beliggenhet. Meget god service! Totalt inntrykk overpriset i forhold til matopplevelse! Gode drinker. Spis et annet sted .

Takk, 497petterb

Reisende som så på Ling Ling, så også på

Har du vært i Ling Ling? Del dine erfaringer!