“Arrogante og lite trivelige ansatte ”
Anmeldelse av Ling Ling

Ling Ling
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde reservert er bord for 4 personer med ønske om et hyggelig bord ved vinduet. Vi ble fulgt av en vertinne som viste oss til bordet. Vi fikk bord utenfor hovedrestauranten i et glasshus på brygga. Dette kunne sikkert vært hyggelig på en solskinnsdag. Denne lørdagskvelden var der 12 grader, sterk vind og regn. Det var iskaldt, det trakk og regnet inn i sprekkene i skyvedørene. Vi spurte om vi kunne sitte inne, men fikk beskjed om at det var fullt og vi dessuten hadde ønsket å sitte ute. Det var ingen beklagelser, smil eller forsøk på å imøtekomme vårt ønske. Ingen servitørene kunne norsk, og vindusbord og utendørs var visst samme ting. Vi gikk til en annen hyggelig restaurant.

3  Takk, Unni9

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

God mat og glimrende service! Har hatt en fin kveld. Hyggelig betjening og god mat. Takk for en fin kveld!

1  Takk, 805henry
Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Ekstremt lenge å vente på mat, når den først kom viste seg at de ikke hadde ene retten vi hadde bestilt. Fikk ikke en rett vi bestilte sammen med hoved retten. Rett og slett en ekstremt dårlig opplevelse. Hold dere unna!!!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, 347birgerl
Anmeldt 25. februar 2020

Uhyggelig matopplevelse, lite servicevennloge servitører. Føltes som om vi var til bry fra start til slutt.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, S2559BHmariat
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Beste asiatiske restauranten i byen. Fantastisk mat, trendy atmosfære og meget bra service. Hva man må prøve? Signatur salaten og drinker

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 706jordis

Reisende som så på Ling Ling, så også på

Har du vært i Ling Ling? Del dine erfaringer!