“Uff.”
Anmeldelse av Ling Ling

Ling Ling
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Her var det mye dårlig, maten var helt ok men dårlig tatt prisen i betraktning, maten ble servert helt tilfeldig der hovedrett ble servert til en person før en annen fikk forrett. Lydnivået var så høyt at samtale var umulig. Uff og huff Ling Ling.

Takk, Viggo1880

Anmeldt 4. juli 2021

Dessverre har det ikke blitt bedre siden de åpnet, ventet lenge på å få bestille. Lite vennlige og imøtekommende servitører. Maten er overpriset og ikke verdt det det koster. Positive er atmosfæren og beliggenheten

Takk, Oslobeboer1
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Takk for en strålende kveld! Vi satset på en "set dinner" og det kan virkelig anbefales!! Starter med kjempegodt utvalg av dumplings, og så gikk det slag i slag hele kveldenCa 1500 per person inkl drikke, en virkelig fin aften!!

Takk, Road00428086537
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Vi var et stort følge på over 10 personer som fikk servert litt av alt av ulike retter. God mat, gode råvarer og smakfulle kombinasjoner. Topp at man selv kan ta på mye/lite sterk saus på den måten kan man selv regulere hvor sterkt kryddret man vil ha maten. Topp service hele veien. Observante og hyggelig servitører sørger for påfyll, meget vennlig! Koselig lokale med super utsikt. Kommer veldig gjerne tilbake!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 778trineh
Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Ble veldig skuffet etter vi hadde gledet oss masse til å spise på Ling Ling. Små, overpriset retter og uten tvil det dårligste av service jeg har opplevd i Oslo.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, shafrinzaman

Reisende som så på Ling Ling, så også på

Har du vært i Ling Ling? Del dine erfaringer!