“Skuff.. dessverre”
Anmeldelse av Ling Ling

Ling Ling
Anmeldt 4. september 2021

Bestilte set meny. Gode drinker, god service , men veldig skuffende mat som på ingen måte sto i forhold til prisen og forventningene. Første retten var veldig bitter, andre retten var friterte akkar ala McDonald's/Egon (fint det altså, men ikke ift pris/forventninger. Dessert fremsto prefabrikkert og lite smakfull. Kjøttretten bra , typ hanami-

Dato for besøk: september 2021
Takk, Herman S

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Hadde gledet oss veldig til bursdagsmiddag her. Men ble fort skuffa. Tok en halvtime å få noe å drikke, maten kom før drikka, og vi presiserte at vi ønsket vin til maten og en drink for å starte. De kom å dekket av før vi var helt ferdig, og fikk ingen tilbud om dessert. Servicen var elendig, aldri vært borti værre. Synd når maten var kjempegod.
I tillegg var det alt for høy musikk..
Håper det renskes opp i servitører og forbedrer servicen, men før det skjer anbefales ikke denne restauranten. Vi dro etter 50 minutter, og fikk ingen «takk» eller «velkommen tilbake».
Utrolig skuffet over denne restauranten når de itillegg har litt stive priser.

Takk, ingvildemilie
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Her var det mye dårlig, maten var helt ok men dårlig tatt prisen i betraktning, maten ble servert helt tilfeldig der hovedrett ble servert til en person før en annen fikk forrett. Lydnivået var så høyt at samtale var umulig. Uff og huff Ling Ling.

Takk, Viggo1880
Anmeldt 4. juli 2021

Dessverre har det ikke blitt bedre siden de åpnet, ventet lenge på å få bestille. Lite vennlige og imøtekommende servitører. Maten er overpriset og ikke verdt det det koster. Positive er atmosfæren og beliggenheten

Takk, Oslobeboer1
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Takk for en strålende kveld! Vi satset på en "set dinner" og det kan virkelig anbefales!! Starter med kjempegodt utvalg av dumplings, og så gikk det slag i slag hele kveldenCa 1500 per person inkl drikke, en virkelig fin aften!!

Takk, Road00428086537

Reisende som så på Ling Ling, så også på

Har du vært i Ling Ling? Del dine erfaringer!