“Fantastisk!”

Nordvegan
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Smakfull mat, flotte farger, fine, nye lokaler. Anbefales virkelig, til både liten og stor. Pluss for miljø- og dyrevennlig mat !

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Charlotte V

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Var her med min 16 år gamle sønn, for å spise noe raskt, sunt og mettende før en lang togtur. Helt nydelig mat, og veldig hyggelig betjening, som bød på smaksprøver da vi var i tvil om hva vi skulle bestille. Jeg spiste dagens, som var fylte sopp med ris og salat. Til dette hadde jeg friterte østerssopp, brokkoli og en vårrull. Min sønn hadde enchilladas med friterte sopp, rødbeter, vårrull og brokkoli. Begge to var veldig fornøyde og veldig mette etterpå.

Takk, 643elisabethj
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste en spicy, varmende thai red curry til lunsj på mitt besøk her. Deilig utvalg vegansk mat og god allergimerking. Anbefales!

Takk, ylvahide
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Absolutt verdt ett besøk. Her var det virkelig god mat, og ett godt utvalg med en lun og fin atmosfære. Gleder meg allerede til neste besøk.

Takk, 553ninah
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte to ganger på samme uke. En for smårett brunsj og en for middag: Buddah bowl.

BuddahBowlen var unikt god og kan varmt anbefales videre. Denne kommer vi for å spise igjen. Smårettene var også gode og kan anbefales hvis du bare trenger litt påfyll, eller en liten pitstop!

Stolene er gode og utsikten er upåklagelig, man kan sitte å dagdrømme lenge om alle menneskene som stresser forbi vinduene. Stemningen inne er også god, og man blir glad av den gode stemningen hos de ansatte.

Takk, dorthesKS

Reisende som så på Nordvegan, så også på

Har du vært i Nordvegan? Del dine erfaringer!