“Udelikat disk”

Nordvegan
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. november 2018

Maten var halvlunken og disken var udelikat. Skikkelig dyrt for lite mat.
Kunne også ønsket at maten vare mere spicy. Sikkert trendy, men anbefales ikke av meg.

2  Takk, 123456MLM

2024 av 246 anmeldelser

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Her er det bare å stille seg i kø, det er det verdt, for en fresh og god spiseplass! Vårrullene var ekstremt gode, skal tilbake bare av den grunn, selvlagd Kombucha anbefales også. Også menn liker og blir mette av vegetarisk mat her.

Takk, norveigs
Anmeldt 5. november 2018

Dette er virkelig et flott sted å spise! Bare vegansk mat, men så utroooolig deilig mat at du helt trygt kan ta med ikkeveganere!! Masse å velge i og du bestemmer selv hvor mye du ønsker på tallerkenen, og betaler deretter. Nyyyyydelig kaffe og desserter også! Jeg kommer helt sikker innom mange ganger! Takk for flott service også, søte smil og vennlighet fra alle ak disken. Flott og rent toalett. Flott sentrumsnær beliggenhet ved Nasjonalmuseet, rett bak Tanum og Nordli.

Takk, Columbusandme
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Ulik meny fra hver uke/dag. Alltid rause porsjoner, gode og kreative middager og friske salater med spirer/frø. God stemning, ryddig, rent. Hyggelig betjening. Koselig uteplass bak for vår/sommer. Av og til deilige kaker. Kan bli litt dyrt men er verdt det for den gode hjemmelaget maten.

Takk, vildef2017
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Smakfull mat, flotte farger, fine, nye lokaler. Anbefales virkelig, til både liten og stor. Pluss for miljø- og dyrevennlig mat !

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Charlotte V

Reisende som så på Nordvegan, så også på

Har du vært i Nordvegan? Del dine erfaringer!