“Sinnsykt god mat”

Nordvegan
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. januar 2019

En buddha bowl er en innholdsrik smaksbombe. Uforglemmelig! God og rask service. Sentral beliggenhet.

Takk, Hege V

1923 av 248 anmeldelser

Anmeldt 13. desember 2018

Har vært innom flere ganger og luktet på godsakene, men spiste middag her for første gang for noen uker siden. Hadde aldri trodd jeg skulle få se en lasagne med så mye VEGANSK ost! Utrolig god mat, og ett så fint konsept. Hyggelige lokaler har de også - i tillegg til betjening! Kommer absolutt tilbake og anbefaler alle som er enten veganere eller i det hele tatt litt nysgjerrige på hva som går ann å lage plantebasert - å ta turen hit, you'll be surprised! <3

Takk, netto777
Anmeldt 27. november 2018

Maten var halvlunken og disken var udelikat. Skikkelig dyrt for lite mat.
Kunne også ønsket at maten vare mere spicy. Sikkert trendy, men anbefales ikke av meg.

2  Takk, 123456MLM
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Her er det bare å stille seg i kø, det er det verdt, for en fresh og god spiseplass! Vårrullene var ekstremt gode, skal tilbake bare av den grunn, selvlagd Kombucha anbefales også. Også menn liker og blir mette av vegetarisk mat her.

Takk, norveigs
Anmeldt 5. november 2018

Dette er virkelig et flott sted å spise! Bare vegansk mat, men så utroooolig deilig mat at du helt trygt kan ta med ikkeveganere!! Masse å velge i og du bestemmer selv hvor mye du ønsker på tallerkenen, og betaler deretter. Nyyyyydelig kaffe og desserter også! Jeg kommer helt sikker innom mange ganger! Takk for flott service også, søte smil og vennlighet fra alle ak disken. Flott og rent toalett. Flott sentrumsnær beliggenhet ved Nasjonalmuseet, rett bak Tanum og Nordli.

Takk, Columbusandme

Reisende som så på Nordvegan, så også på

Har du vært i Nordvegan? Del dine erfaringer!