“Koselig sted, middels mat”
Anmeldelse av Park 29

Park 29
Beskrivelse: Park29 holder til i Oslos eldste tre-villa, bygget i 1847. Her har det vært invitert til lystige lag og bevertning i flere århundrer. I dag er Park29 en restaurant for deg som vil nyte god mat og drikke i en klassisk restaurant med høy standard, inspirert av det franske og italienske kjøkken. Råvarer og inspirasjon har vi hentet fra disse landene, og det beste av det Norge har å by på.
Anmeldt 14. juli 2021

Vi spiste her en varm sommerkveld. Det er virkelig hyggelig å sitte ute, men denne gangen skuffet både mat service. Dagens rett var skatevinge, denne ble servert med brente røstipoteter. Da vi sa fra begynte kelneren å argumentere og si at de skulle være sånn. Vi opplevde ikke verken service eller mat som veldig bra denne gang.

Takk, ToneN

Anmeldt 18. juni 2021

+Spennende lokale, passer spesielt godt til større selskap som ønsker å sitte i egne rom

+God vinmeny og mat
+Trendy sommerrestaurant, bra atmosfære

- Noe treg service
-Toalettene kunne trengt en oppussing

Anbefales 5/6

Takk, critical_traveler00
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Utplassen her var helt fantastisk! :) jeg synes maten her var veldig bra, spesielt chevresalaten den var supergod, store porsjoner. Servicen var tipp topp så her var det ingenting å klage på! Dette stedet ville jeg anbefalt alle å prøve!

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, charlottelarsen90
Anmeldt 18. juli 2020

Supert sted å tilbringe late sommerdager. Hyggelig betjening og meget god mat. Ølutvalget kunne vært bedre, men alt i alt veldig fornøyd!

Takk, Trygve M
Anmeldt 10. juli 2020

Spiste langstekt svin med brioche. Veldig gode poteter til, kjøttet var veldig bra, bortsett fra en bit som var tørr. Ellers god service. Anbefales.

Takk, 831theresed

Reisende som så på Park 29, så også på

Har du vært i Park 29? Del dine erfaringer!