“Koselig restaurant i ærverdig villa”
Anmeldelse av Park 29

Park 29
Beskrivelse: Park29 holder til i Oslos eldste tre-villa, bygget i 1847. Her har det vært invitert til lystige lag og bevertning i flere århundrer. I dag er Park29 en restaurant for deg som vil nyte god mat og drikke i en klassisk restaurant med høy standard, inspirert av det franske og italienske kjøkken. Råvarer og inspirasjon har vi hentet fra disse landene, og det beste av det Norge har å by på.
Anmeldt 15. august 2021

Spiste middag her i begynnelsen av august, på en varm og flott sommerdag.
Atmosfæren var helt topp.
Middagen og desserten smakte fortreffelig.
Drikken var kald og god, passet også maten fint .
Kaffen var smakfull.
Selskapet hyggelig.

Takk for maten fra oss fra Bergen

Takk, Håvard A

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi var tre venninner som spiste på Park 29 i går og det var en hærlig opplevelse. Lunchen varte i nærmere 5 timer.....

1  Takk, Ruellravi
Anmeldt 14. juli 2021

Vi spiste her en varm sommerkveld. Det er virkelig hyggelig å sitte ute, men denne gangen skuffet både mat service. Dagens rett var skatevinge, denne ble servert med brente røstipoteter. Da vi sa fra begynte kelneren å argumentere og si at de skulle være sånn. Vi opplevde ikke verken service eller mat som veldig bra denne gang.

Takk, ToneN
Anmeldt 18. juni 2021

+Spennende lokale, passer spesielt godt til større selskap som ønsker å sitte i egne rom

+God vinmeny og mat
+Trendy sommerrestaurant, bra atmosfære

- Noe treg service
-Toalettene kunne trengt en oppussing

Anbefales 5/6

Takk, critical_traveler00
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Utplassen her var helt fantastisk! :) jeg synes maten her var veldig bra, spesielt chevresalaten den var supergod, store porsjoner. Servicen var tipp topp så her var det ingenting å klage på! Dette stedet ville jeg anbefalt alle å prøve!

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, charlottelarsen90

Reisende som så på Park 29, så også på

Har du vært i Park 29? Del dine erfaringer!