“God mat i hyggelige omgivelser”
Anmeldelse av Park 29

Park 29
Beskrivelse: Park29 holder til i Oslos eldste tre-villa, bygget i 1847. Her har det vært invitert til lystige lag og bevertning i flere århundrer. I dag er Park29 en restaurant for deg som vil nyte god mat og drikke i en klassisk restaurant med høy standard, inspirert av det franske og italienske kjøkken. Råvarer og inspirasjon har vi hentet fra disse landene, og det beste av det Norge har å by på.
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Vi spiste kamskjell til forrett. Disse var stekt akkurat passe og smakte himmelsk. Det var også noen blomkålbiter og hvitløk som passet perfekt. Til hovedrett spiste Skagen sandwich med kokt egg. Helt topp. Vi delte en flaske Sancerre som vi ble anbefalt.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Mariusler

Anmeldt 15. august 2021

Spiste middag her i begynnelsen av august, på en varm og flott sommerdag.
Atmosfæren var helt topp.
Middagen og desserten smakte fortreffelig.
Drikken var kald og god, passet også maten fint .
Kaffen var smakfull.
Selskapet hyggelig.

Takk for maten fra oss fra Bergen

Takk, Håvard A
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi var tre venninner som spiste på Park 29 i går og det var en hærlig opplevelse. Lunchen varte i nærmere 5 timer.....

1  Takk, Ruellravi
Anmeldt 14. juli 2021

Vi spiste her en varm sommerkveld. Det er virkelig hyggelig å sitte ute, men denne gangen skuffet både mat service. Dagens rett var skatevinge, denne ble servert med brente røstipoteter. Da vi sa fra begynte kelneren å argumentere og si at de skulle være sånn. Vi opplevde ikke verken service eller mat som veldig bra denne gang.

Takk, ToneN
Anmeldt 18. juni 2021

+Spennende lokale, passer spesielt godt til større selskap som ønsker å sitte i egne rom

+God vinmeny og mat
+Trendy sommerrestaurant, bra atmosfære

- Noe treg service
-Toalettene kunne trengt en oppussing

Anbefales 5/6

Takk, critical_traveler00

Reisende som så på Park 29, så også på

Har du vært i Park 29? Del dine erfaringer!