“Veldig godt!”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 6. september 2021

Har prøvd litt ulike indiske take-aways i Oslo. Lander alltid tilbake på Gutta fra Calcutta. Kjempegod mat, og gode porsjoner.

Dato for besøk: september 2021
Takk, AmalieS72

Anmeldt 15. juni 2021

generelt litt skeptisk til takeaway, men ble svært positivt overrasket over kvalitet og mengde på fire forskjellige retter vi bestilte. Det holdt nesten til middag neste dag også. Ikke for sterkt heller for litt følsomme ganer.
veldig godt og bestiller gjerne en annen gang

Takk, B2910UJjans
Anmeldt 12. april 2021 via mobile enheter

Hvor skal man begynne? Nydelig og varm mat, STORE porsjoner, og en restaurant som virkelig tar allergier på alvor. Skrev med de på Facebook og de spesiallaget nanbrød uten egg bare til meg! Utrolig bra kundeservice!!

Dato for besøk: april 2021
2  Takk, LasseTheDude
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte take away og ble ikke skuffet. Bestilte mild versjon noe som også, for enkelte, var sterkt nok.
Store porsjoner og anbefales.

2  Takk, roarn2018
Anmeldt 10. juli 2020

God indisk mat! Spiste mango chicken med nan og dette falt i smak hos meg og mine venner.
Servicen var helt ok - litt lite tilgjengelig, og lokalet er stort og luftig. Prisene er noe høy, men man får store, gode porsjoner.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, CarolineHusebo

Reisende som så på Gutta fra Calcutta, så også på

Har du vært i Gutta fra Calcutta? Del dine erfaringer!