“Byens beste pizza! Definitivt.”
Anmeldelse av Vesuvio Cafè

Vesuvio Cafè
Få mat levert
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Byens beste pizza! Definitivt. I tillegg er Francesco superhyggelig og har stor kunnskap om pizza. Anbefales!

1  Takk, linneao438
855maritk, Daglig leder på Vesuvio Cafè, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Tusen hjertelig takk for besøket og en hyggelig anmeldelse! :-)

Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Mulig den beste pizzaopplevelsen jeg har hatt i Norge. Gode råvarer er brukt og Francesco kan virkelig kunsten av Napolitansk pizza!

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, markuswalho
855maritk, Daglig leder på Vesuvio Cafè, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Tusen tusen takk for hyggelig tilbakemelding!! Mvh Francesco

Anmeldt 3. mai 2019 via mobile enheter

Take away luksus pizza, veldig gode råvarer og perfekt stekt! Stedet ser litt ut som et hull i veggen, men pizzaen er helt nydelig god

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, emblaa
Francesco S, Eier på Vesuvio Cafè, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2019

Tusen takk for den fine anmeldelsen, og beklager sen respons! Håper du har en nydelig sommer!! Mvh oss på Vesuvio :-)

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Jeg har vært her to ganger den siste tiden, og det er den beste pizzaen jeg noen sinne har spist, sprø, ekstremt luftig bunn, masse god topping. Bedre enn i Italia. De tar take away, men jeg anbefaler å sitte her. Hyggelig atmosfære og fantastiske italienere som driver sjappa og serverer. Skikkelig dyktige!

Takk, Sigrun H
Francesco S, Eier på Vesuvio Cafè, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2018

Tusen takk for besøket og en hyggelig prat! Og takk for en kjempe fin anmeldelse

Anmeldt 18. august 2018

Francesco har den beste pizzaen i Oslo, som den blir laget i hans hjemby Napoli. Tynn bunn, kvalitetstoppinger og hans spesielle chilliolje på toppen! Min favoritt er den hvite med tigerreker. Vi ringer og bestiller pizzaene over telefonen, og henter 15 min senere. En kan også spise ved et av bordene i restauranten - om sommeren kan en sitte utenfor på fortauet, som er ganske koselig.

Dato for besøk: august 2018
Takk, anettbk
Francesco S, Daglig leder på Vesuvio Cafè, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2018

Tusen, tusen takk for anmeldelsen!

Reisende som så på Vesuvio Cafè, så også på

Har du vært i Vesuvio Cafè? Del dine erfaringer!