“Pizzakurs”
Anmeldelse av Vesuvio Cafè

Vesuvio Cafè
Anmeldt 21. september 2021

Francesco stilte opp på kort varsel og sørget for at vi fikk en meget lærerik og minnerik kveld med pizzabaking og -smaking. Han er meget dyktig, autentisk, full av historier og italiensk engasjement! Beste pizza utenfor Napoli og et must å besøke. 5/5.

Dato for besøk: september 2021
Takk, EspenN_13
Vesuvio C, Daglig leder på Vesuvio Cafè, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2021

Tusen takk for en hyggelig kveld! Jeg hadde det utrolig gøy sammen med dere og håper dere lærte noe av meg, og får bakt litt pizza hjemme. Det er bare å kontakte meg om dere har noen spørsmål ang. deig laging eller annet.

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Pizzaen var fantastisk, vi valgte tre ulike og alle ble fornøyd. Veldig koselig servitør, og enkle men allikevel trivelige lokaler. Vi drakk italiensk, øl og mineralvann - vann kom uten at vi ba om det som noe av det første. Masse liv, både ved bordene, henting - både privatpersoner og ulike bud. Vi forstår hvorfor dette er populært!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Teaskatt

Tusen takk for den hyggelig anmeldelsen du har lagt igjen, vi setter veldig stor pris på at du tok deg tiden til det :-)

Vi ønsker deg en fin dag og velkommen igjen!

Anmeldt 27. juni 2021

Veldig god pizza. Hyggelig personale. Litt triste lokaler. Totalt en veldig hyggelig lokal italiensk pizzeria.

Takk, Gullick007
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Vesuvio lager den beste napolitanske pizza i Norge punktum.

Det eneste minus er at de ikke har en stor vedfyrt ovn, utover det er resten pluss. Tips: Spis der, ikke ødelegg bunnen med å la den ligge i pappeske.

Dato for besøk: april 2021
Takk, 9008tusj
Francesco S, Annet på Vesuvio Cafè, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2021

1000 hjertelig takk for kjempe hyggelig omtale!!

Anmeldt 10. april 2021

Ikke så mye å si.. den beste Pizza jeg har spist. 10 poeng Perfekt. Anbefales på det sterkeste. Disse vet hvordan pizza skal være

Dato for besøk: april 2021
2  Takk, geiro272
Francesco S, Daglig leder på Vesuvio Cafè, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2021

Tusen, tusen takk for kjempe hyggelig omtale! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive litt om oss Takk for besøket!

Reisende som så på Vesuvio Cafè, så også på

Har du vært i Vesuvio Cafè? Del dine erfaringer!