“God restaurant, men det finnes bedre til samme pris”
Anmeldelse av THIEF RESTAURANT

THIEF RESTAURANT
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

God mat, god vin, men pris/matopplevelse fortjener ikke topp score. Hadde flere set menyer men uten ferdig matchet vinpakke. Synes det burde vært noen gode matcher tenkt ut på forhånd i denne prisklassen. Ikke noe å si på mat og vinmatch til slutt, men bruker nok pengene et annet sted neste gang.

Takk, LEMOR
OskarK652, Daglig leder på THIEF RESTAURANT, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Greetings Lemor,

Thank you for taking your time to write us your feedback.

I am happy to read that you where satisfied with the food and wine pairing.
We do prefer to give our wine recommendation upon request. Not only because we have a quite wide selection of wines but also to let our guests be a part of creating a joyful and memorable evening.

We hope to see you with us again shortly

I wish you a Merry Christmas and Happy New Year,

Yours Sincerely

1923 av 72 anmeldelser

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Tok en treretters her i forbindelse med overnatting. Hadde fått så som så med omtale, men de ble gjort til skamme. Vi ble raskt tatt høflig imot og fikk velge bord. Startet kvelden med et glass prosecco. Til forrett tok fruen kamskjell og jeg en andeconfit. Kamskjellet var det vi likte best. Til hovedrett delte vi et solid stykke ytrefilet som var mørt og med en super saus dandert oppå. Vi gikk for rødvin, etter at kelneren lot oss smake oss frem til den vi ville ha. Til dessert hadde vi en mangosorbet med en ostekake med hvit sjokolade. Prismessig helt innenfor med 2000,- tilsammen. Mistenker at stedet lider litt av av det ligger helt ute på selve hotellet. For gjester er det bare å tusle ned fra rommet og oppdage denne perlen.

2  Takk, andreasvj2014
Anmeldt 12. september 2018

Vi ble med på en herlig Rooftop opplevelse der drinker og mat ble matchet. Utgangspunktet for kvelden var Gin, og her ble vi virkelig overrasket over de mange brukene, den høye kvaliteten på råvarer og service, samt den fantastiske pareringen av matretter til drinkene. Mat- og drikkeansvarlige setter en høy standard, kombinert med en avslappende og stilfull atmosfære som resulterer i en opplevelse du sjeldent får i Oslo. Komboen Gin Fizz og østers bør smakes av alle!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Laturista2014
OskarK652, Daglig leder på THIEF RESTAURANT, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2018

Dear Laturista2014,

I am very pleased to hear about your experience at our roof. I absolutely support your idea that Gin Fizz should be tasted with oysters by everyone.

We hope to see you with us shortly.

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Vi fikk et koselig vindusbord. Hyggelig og oppmerksomme kelnere. Av de tre som serverte oss var det bare ei som snakket norsk. Jeg spiste dagens fisk som var kveite. Den var aldeles nydelig. Hvitvinen som ble anbefalt var også deilig.
Prisene er noe stive og med så mange flotte restauranter i Oslo tror jeg at jeg velger noe med bedre valuta for pengene neste gang.

Takk, trinelisem2016

Dear Trine-Lise,

Thank you for your review of our Foodbar!

I am very glad to hear that our halibut and suggested wine satisfied your taste buds.

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Var i denne baren for å nyte god drikke med fantastisk utsikt. Hvitvinen var helt toppers , Gin Tonicen var en av de beste vi har smakt. Prisene er høye, men nyter man livet i behagelig atmosfære så er det verdt det.

Dato for besøk: august 2018
Takk, bentej2014

Dear Bente,

Thank you for your review.

I am very pleased to hear that you enjoyed our roof and got a relaxing time.

Reisende som så på THIEF RESTAURANT, så også på

Har du vært i THIEF RESTAURANT? Del dine erfaringer!