“Fantastisk matopplevelse 🤗”

Omakase
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Det var en nydelig matopplevelse . Det var underholdning å se hvordan kokksjef Vladimir Pak håndterer råvarer . Det var så vakkert og elegant . Ikke minst enestående dessert på slutten . Kommer dit nok igjen sammen med familie . Sterk anbefales!

1  Takk, RozaG18

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Fra da døren låste seg bak oss etter at vi hadde funnet bordkortene, til døren igjen åpnet seg da måltidet var ferdig, var virkelig helt magiske. En trygg og stødig stab av servitører og to sushikokker geleidet oss gjennom hver eneste rett og hvert glass. Råvarene var fortreffelige og rettene utrolig smakfulle.
Dette er en dyr kveld, men det er virkelig verdt det. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, 595trudeb
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og veldig gøy å sitte ved baren og se kokken forberede alt. Litt pricey, men absolutt verdt det som en opplevelse!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, KariAmalie
Anmeldt 9. juli 2018

Dette var en helt magisk og rørende resturantopplevelse. Nesten litt spirituellt, i den forstand at man følte seg oppløftet og lykkelig av hver enkelt bit og av helheten i den ekstremt velbalanserte sammensetningen av smaker fra mat og drikke. Dette er ikke noe man gjør hver uke, eller hvert år, på mitt budsjett, men pengene var svært velanvendt, det var en opplevelse som vil sitte i oss lenge, lenge.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Katarina S
Anmeldt 2. juli 2018

Her stenges døra etter at alle gjestene som har reservert har ankommet restauranten slik at du ikke skal bli avbrutt i denne fantastiske presentasjonen utført av Vladimir Pak. Vladimir vant VM i sushi i 2017 og stod altså foran oss i 3,5 timer og produserte alle 18 rettene én etter én. En utrolig opplevelse for alle som er glad i sushi og for de som ønsker å se hvordan verdens beste sushi-kokk jobber.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, EAJohnsen

Reisende som så på Omakase, så også på

Har du vært i Omakase? Del dine erfaringer!