“Super matopplevelse”

Omakase
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Kan anbefales alle som liker sushi og japansk mat. Spennende med norske innslag som rein og hval. Opplevelse å se hvordan kokkene behandler råvarene.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Omg66

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse på alle måter! Vladimir Pak lager ikke bare himmelsk sushi, han har også en lun og fin form og pludrer med gjestene, gir av seg selv og gir oss den helt riktige følelsen av å være ivaretatt på alle måter.

Med sommelier som kan sitt fag lagde de to en helt utrolig fin kveld. 18 retter hvor det er vanskelig å kåre en vinner, man får vann i munnen fortsatt ved tanken og det blir nok en stund til vi bestiller takeaway sushi..

Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, hannebert
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Fra man gikk inn døren en opplevelse av å være i Japan (vært i Japan flere ganger ). Hyggelig betjening og fantastisk mat. Det er bare å nyte - nytelse for øyet og ganen.

1  Takk, H8779NWkristinb
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Det var en nydelig matopplevelse . Det var underholdning å se hvordan kokksjef Vladimir Pak håndterer råvarer . Det var så vakkert og elegant . Ikke minst enestående dessert på slutten . Kommer dit nok igjen sammen med familie . Sterk anbefales!

1  Takk, RozaG18
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Fra da døren låste seg bak oss etter at vi hadde funnet bordkortene, til døren igjen åpnet seg da måltidet var ferdig, var virkelig helt magiske. En trygg og stødig stab av servitører og to sushikokker geleidet oss gjennom hver eneste rett og hvert glass. Råvarene var fortreffelige og rettene utrolig smakfulle.
Dette er en dyr kveld, men det er virkelig verdt det. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, 595trudeb

Reisende som så på Omakase, så også på

Har du vært i Omakase? Del dine erfaringer!