“Utrolig dårlig service. ”

Jamie's Italian Aker Brygge
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig dårlig service.
Anbefaler folk og hoppe over dette stedet!
Brukte utrolig lang tid for dårlig mat, ventet over 1 time på forrett!
Fikk aldri tilbud om påfyll av drikke. Heller ei spm om dessert.

1  Takk, ErikEnersen

Anmeldt 26. juni 2020

Ventet over en time på maten, og når den (overprisede) maten endelig kom var den rett og slett sjokkerende skuffende! Toalettene var skitne, det fløt av papir på gulvet og brukt snus lå rundt omkring. 10/10 would NOT recommend!

1  Takk, 120_k
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Jeg bor i Oslo og jobber på Aker Brygge og er jevnlig innom restaurantene der både privat og for forretningsmøter. Jamie er den aller verste restauranten på Brygga. Det skyldes i stor grad en helt ufordragelig betjening. Har vært der mange ganger, og det er ikke et engangstilfelle. Det gjelder de aller fleste servitørene. De har en nedlatende, arrogant holdning, og service er totalt fraværende.

Da vi kom var det mange ledige bord ute. Vi fikk et bord som var plassert omtrent oppi personalområdet innerst i midten, der de henter nye glass, bestikk osv. Det var en enorm støy der. Bordene som var plassert i utkanten fikk vi beskjed om var reservert. Selv om jeg vet at man ikke kan reservere bestemte bord. Og mange av dem sto tomme mens vi var der. Vi var nok ikke kule (les unge og pene) nok. Kelneren kom med menyen. Så så vi ikke mer til personalet. Eller vi så dem hele tiden for de skulle jo hente ting bak vårt bord. De hadde det ikke travelt. Men de så ikke oss. Vi måtte til slutt - etter 20 min - fysisk stoppe dem for å få bestilt noe å drikke og mat. Og når vi skulle ha mer å drikke. Og sånn fortsatte det.

Plutselig skrudde de på en diger lampe som sto helt inntil vårt bord. Det var veldig ukoselig. Vi spurte om de kunne skru den av, men like nedlatende fikk vi til svar at det skulle se bra ut utenfra Og at den derfor måtte stå på. Hvordan vi hadde det var helt uinteressant.

Ble nok en gang overbevist om at dette er et drittsted. Keep off!

2  Takk, Siddiselin
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Var ute å spiste med noen venninner. Var en hyggelig servitør, men maten var veldig skuffende. Jeg bestilte pasta, når jeg satt gaffelen i maten og skulle løfte den opp, så hang hele pastaen sammen i en klump. Fikk heller ikke en skje til pastaen, men kniv og gaffel. Det var kanskje like greit når hele pastaen hang i en klump. Min venninne bestilte entrecôte. Den smakte virkelig ikke bra, og var som å spise tyggegummi. Hun måtte sende den tilbake igjen, fordi den var så ille, og fikk da en ny som smakte mye bedre. Veldig kjedelig med det var at når hun fikk maten sin igjen så var alle vi andre ferdig å spise. Hun hadde også bestilt ovnsbakte poteter som hun ikke fikk før hun måtte etterspørre de. Det var for øvrig den første gangen hun noen gang har klagd eller sendt tilbake maten sin på en restaurant. Synd når man vil spise en litt bedre middag på Aker Brygge. Får håper for restauranten skyld at de hadde en dårlig dag, og at det er bedre mat ellers.

1  Takk, dyvekes
Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Elendig service. Fikk ikke noe oppfølging etter maten var servert.
Maten var helt ok, men små porsjoner og veldig overpriset

1  Takk, 302fredrikm

Reisende som så på Jamie's Italian Aker Brygge, så også på

Har du vært i Jamie's Italian Aker Brygge? Del dine erfaringer!