“Helt greit, ingen høydare”

Jamie's Italian Aker Brygge
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Til tross for veldig fin beliggenhet og koselig restaurant nådde ikke Jamie’s Italian helt opp. Servitørene var helt greie, savnet litt blidere humør på enkelte av de. Bestilte to pastaretter som var relativt smakløse. Skuffende når dette er en italiensk restaurant.

Takk, louim123

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men utrolig treg service på en flott soldag på Aker Brygge. Skulle ikke tro de var interessert i kunder!

Takk, BengtH178
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Maten var ekstremt skuffende, og servicen var ganske dårlig. Utrolig leit å ha kastet bort et måltid ute på denne restauranten. Anbefaler ikke

Takk, hanaoa
Anmeldt 27. juni 2020

Jeg og min datter stakk spontant innom for lunsj en varm sommerdag . Fikk veldig god service av hyggelig personale . Maten var også god, ingenting å utsette på den. Satt og koste oss på gode stoler ved et skyggefullt bord, og virkelig koste oss her. Kommer gjerne tilbake.

Takk, 737janicke
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig dårlig service.
Anbefaler folk og hoppe over dette stedet!
Brukte utrolig lang tid for dårlig mat, ventet over 1 time på forrett!
Fikk aldri tilbud om påfyll av drikke. Heller ei spm om dessert.

Takk, ErikEnersen

Reisende som så på Jamie's Italian Aker Brygge, så også på

Har du vært i Jamie's Italian Aker Brygge? Del dine erfaringer!