“Første gang jeg ble lurt på Aker brygge ”

Jamie's Italian Aker Brygge
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten viste liten vilje til å rette opp "feil" Det var generelt dårlig service. Ventet lenge på maten

1  Takk, 680_rjanj

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Til tross for veldig fin beliggenhet og koselig restaurant nådde ikke Jamie’s Italian helt opp. Servitørene var helt greie, savnet litt blidere humør på enkelte av de. Bestilte to pastaretter som var relativt smakløse. Skuffende når dette er en italiensk restaurant.

1  Takk, louim123
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men utrolig treg service på en flott soldag på Aker Brygge. Skulle ikke tro de var interessert i kunder!

1  Takk, BengtH178
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Maten var ekstremt skuffende, og servicen var ganske dårlig. Utrolig leit å ha kastet bort et måltid ute på denne restauranten. Anbefaler ikke

1  Takk, hanaoa
Anmeldt 27. juni 2020

Jeg og min datter stakk spontant innom for lunsj en varm sommerdag . Fikk veldig god service av hyggelig personale . Maten var også god, ingenting å utsette på den. Satt og koste oss på gode stoler ved et skyggefullt bord, og virkelig koste oss her. Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, 737janicke

Reisende som så på Jamie's Italian Aker Brygge, så også på

Har du vært i Jamie's Italian Aker Brygge? Del dine erfaringer!