“Dårlig service”

Jamie's Italian Aker Brygge
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, men servicen var utrolig dårlig. Når vi var ferdige med maten, kom de og ryddet av og spurte om vi ville ha noe mer. Vi var tydelige på at vi ikke skulle ha noe mere, men tenkte å drikke opp drikken før vi betalte. Vi satt i over en time etter maten var ryddet av før vi fikk kontakt med de og fikk betalt. Føltes ut som vi var usynlige.

1  Takk, AnonymMmmmmmmmmmm

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

6 voksne spiste 6 ulike retter der 13. Juli og alle var svært skuffet. Uprofesjonelt sted som dekker seg bak navnet Jamie Oliver. Mon tro om han har vært der... Oslo har mange gode Italienske restauranter, men dette må være den dårligste. Kokker som overhode ikke kan faget og servitører som ikke vet hva service er..., sto bare som et spørsmålstegn når vi klaget.
Styr unna. Det er forøvrig mange år siden Aker Brygge hadde gode restauranter, så anbefaler ikke å spise der, men dra i sidegater i sentrum og på Grünerløkka...
Beste Italienske i sentrum er Baltazar. Beste Franske er Brasseriet France.

1  Takk, 291_yvinda
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Veldig digg mat! Gode servitører,men sprsielt Milan. Han er en hyggelig kar som er tolmodig og hjelpsom. Alle burde dra og spise her!

1  Takk, s_lvef2020
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten viste liten vilje til å rette opp "feil" Det var generelt dårlig service. Ventet lenge på maten

1  Takk, 680_rjanj
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Til tross for veldig fin beliggenhet og koselig restaurant nådde ikke Jamie’s Italian helt opp. Servitørene var helt greie, savnet litt blidere humør på enkelte av de. Bestilte to pastaretter som var relativt smakløse. Skuffende når dette er en italiensk restaurant.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, louim123

Reisende som så på Jamie's Italian Aker Brygge, så også på

Har du vært i Jamie's Italian Aker Brygge? Del dine erfaringer!