“Bra, men dyrt!”

Jamie's Italian Aker Brygge
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig sted med svært hyggelige og hjelpsomme servitører. Mye å velge i på menyen, og grei størrelse på porsjonene. Litt lite tilbehør til biffen, ellers bra, men ganske stive priser..

2  Takk, Oddie99

1923 av 645 anmeldelser

Anmeldt 17. juli 2020

Vi hadde vært på restauranten i 1 time og 30 minutter når vi fikk forreten. Hyggelig servitør, men det gikk så tregt. Spiste forret og hovedrett, men likevel satt vi i restauranten i 3 timer....

2  Takk, ElisabethOthilie
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Elendig mat. Ba om burger uten løk og godt stekt. Fikk beskjed om at alle burgerne var godt stekt mtp hygiene. Når jeg fikk burgeren så var den nærmest rå, og det var med løk men det kunne jeg for så vidt plukke av selv. Friesene var identisk med de du får kjøpt på McDonald’s, og dressingen kunne like godt ha vært thousand Island. Jeg satt i 10 minutter og prøvde å få kontakt med noen av de som jobbet der, uten hell. Måtte til slutt gå inn og lete etter noen som kunne ordne opp i rotet.

Kjæresten min bestilte en lasagne, den smakte helt greit men det var fryktelig liten porsjon (kunne passet som barnemeny). Lunken øl var det også. På toppen av det hele tok ALT lang tid. Vi var der i 2 timer, og vi brukte sikkert rundt 20
Min på å spise, resten av tiden ventet vi på b.la. Bestikk, ketchup og ekstra skje til desserten som jeg fikk som plaster på såret.

Alt i alt: ikke dra hit hvis du forventer god mat og god service, med mindre det er det første og beste du finner, men da drar du heller på Burger King eller McDonald’s.

2  Takk, math2897
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, men servicen var utrolig dårlig. Når vi var ferdige med maten, kom de og ryddet av og spurte om vi ville ha noe mer. Vi var tydelige på at vi ikke skulle ha noe mere, men tenkte å drikke opp drikken før vi betalte. Vi satt i over en time etter maten var ryddet av før vi fikk kontakt med de og fikk betalt. Føltes ut som vi var usynlige.

1  Takk, AnonymMmmmmmmmmmm
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

6 voksne spiste 6 ulike retter der 13. Juli og alle var svært skuffet. Uprofesjonelt sted som dekker seg bak navnet Jamie Oliver. Mon tro om han har vært der... Oslo har mange gode Italienske restauranter, men dette må være den dårligste. Kokker som overhode ikke kan faget og servitører som ikke vet hva service er..., sto bare som et spørsmålstegn når vi klaget.
Styr unna. Det er forøvrig mange år siden Aker Brygge hadde gode restauranter, så anbefaler ikke å spise der, men dra i sidegater i sentrum og på Grünerløkka...
Beste Italienske i sentrum er Baltazar. Beste Franske er Brasseriet France.

1  Takk, 291_yvinda

Reisende som så på Jamie's Italian Aker Brygge, så også på

Har du vært i Jamie's Italian Aker Brygge? Del dine erfaringer!