“Varierende mat, varierende personell.”

Jamie's Italian Aker Brygge
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 11 stk med eldre barn/ungdommer. Vi blir møt av en sur servitør som informerte om at det var minst 30 min ventetid på mat, dette på tross av at restauranten knapt var halvfull. Vi fikk så en hyggelig servitør som tok drikke bestilling, samt anbefalte hvitløksbrød mens vi ventet på maten. Det var nydelig og flott presentert. Blåskjell ok, kunne hatt mer smak, ribeay god, men de glemte potet tilbehør som vi hadde bestilt, carbonada, pizza, burger og Bologones var alle gode på smak og vel presentert.

2  Takk, hunterhaw

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde nok litt høye forventninger. Rene råvarer rustikk stil, balanserte smaker, god service..... Vi spiste første gang på Jamie’s Italian London Bridge. Det var kvalitet og overraskelser. Litt støyende riktignok, man veldig bra. Aker brygge skuffet. Lang tid å vente, støyende musikk og lite spennende mat.

Vi valgte oss to ulike retter. En tok blåskjell i kremet saus. Helt ok men bare det. Skjellene var fine, sausen i bunnen av asjetten var vanskelig tilgjengelig men etter rens av alle skjellene så de fikk bade i sausen ble det litt bedre.

For vegetarianere er det greit nok utvalg. Ville ha linguine i fløtesaus med pepper. På menyen er en variant med pancetta, men siden jeg er vegetarianer må pancettaen utgå. Men det er pancetta inni sausen sa servitøren.... Det ble ravioli med spinat og ricotta, badet i en ubestemmelig tomatsaus med noen bakte cherrytomater. Jeg spiste ikke alt. Forventet ravioli med luftig fyll, ikke kompakte som virket forhåndslagde. Bestilte hvitløksbrød som besto av noe som liknet rundstykker som hang sammen. Greit nok, men ikke mer. Jeg liker sprø hvitløksbrød ikke myke boller med hvitløkssmør mellom.

Nei, det var liksom ikke sånn vi forventet det. Vi ville gjerne ha mat der man kan skille råvarene litt fra hverandre og føle at det hele var friskt og nylaget. Sorry Jamie’s Italian! Ikke denne gangen...

2  Takk, Anettens
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig sted med svært hyggelige og hjelpsomme servitører. Mye å velge i på menyen, og grei størrelse på porsjonene. Litt lite tilbehør til biffen, ellers bra, men ganske stive priser..

2  Takk, Oddie99
Anmeldt 17. juli 2020

Vi hadde vært på restauranten i 1 time og 30 minutter når vi fikk forreten. Hyggelig servitør, men det gikk så tregt. Spiste forret og hovedrett, men likevel satt vi i restauranten i 3 timer....

2  Takk, ElisabethOthilie
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Elendig mat. Ba om burger uten løk og godt stekt. Fikk beskjed om at alle burgerne var godt stekt mtp hygiene. Når jeg fikk burgeren så var den nærmest rå, og det var med løk men det kunne jeg for så vidt plukke av selv. Friesene var identisk med de du får kjøpt på McDonald’s, og dressingen kunne like godt ha vært thousand Island. Jeg satt i 10 minutter og prøvde å få kontakt med noen av de som jobbet der, uten hell. Måtte til slutt gå inn og lete etter noen som kunne ordne opp i rotet.

Kjæresten min bestilte en lasagne, den smakte helt greit men det var fryktelig liten porsjon (kunne passet som barnemeny). Lunken øl var det også. På toppen av det hele tok ALT lang tid. Vi var der i 2 timer, og vi brukte sikkert rundt 20
Min på å spise, resten av tiden ventet vi på b.la. Bestikk, ketchup og ekstra skje til desserten som jeg fikk som plaster på såret.

Alt i alt: ikke dra hit hvis du forventer god mat og god service, med mindre det er det første og beste du finner, men da drar du heller på Burger King eller McDonald’s.

2  Takk, math2897

Reisende som så på Jamie's Italian Aker Brygge, så også på

Har du vært i Jamie's Italian Aker Brygge? Del dine erfaringer!