“Jamie ville skammet seg.”

Jamie's Italian Aker Brygge
Anmeldt 24. juli 2020

Det tok 90 minutter før vi fikk maten, og det tok 30 minutter før vi fikk drikke. Vi bestilte tre ulike retter, alle porsjonene var små, med få ingredienser og med vond/minimal smak. Restauranten var overpriset og veldig kaotisk. En skikkelig nedtur.

1  Takk, vildew2020

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Altfor lang ventetid!!
Ventet i 65 minutter på maten som er uakseptabelt! Kunne kommet med litt brød mens vi ventet - hadde hjulpet mye

2  Takk, SirenNH
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 11 stk med eldre barn/ungdommer. Vi blir møt av en sur servitør som informerte om at det var minst 30 min ventetid på mat, dette på tross av at restauranten knapt var halvfull. Vi fikk så en hyggelig servitør som tok drikke bestilling, samt anbefalte hvitløksbrød mens vi ventet på maten. Det var nydelig og flott presentert. Blåskjell ok, kunne hatt mer smak, ribeay god, men de glemte potet tilbehør som vi hadde bestilt, carbonada, pizza, burger og Bologones var alle gode på smak og vel presentert.

2  Takk, hunterhaw
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde nok litt høye forventninger. Rene råvarer rustikk stil, balanserte smaker, god service..... Vi spiste første gang på Jamie’s Italian London Bridge. Det var kvalitet og overraskelser. Litt støyende riktignok, man veldig bra. Aker brygge skuffet. Lang tid å vente, støyende musikk og lite spennende mat.

Vi valgte oss to ulike retter. En tok blåskjell i kremet saus. Helt ok men bare det. Skjellene var fine, sausen i bunnen av asjetten var vanskelig tilgjengelig men etter rens av alle skjellene så de fikk bade i sausen ble det litt bedre.

For vegetarianere er det greit nok utvalg. Ville ha linguine i fløtesaus med pepper. På menyen er en variant med pancetta, men siden jeg er vegetarianer må pancettaen utgå. Men det er pancetta inni sausen sa servitøren.... Det ble ravioli med spinat og ricotta, badet i en ubestemmelig tomatsaus med noen bakte cherrytomater. Jeg spiste ikke alt. Forventet ravioli med luftig fyll, ikke kompakte som virket forhåndslagde. Bestilte hvitløksbrød som besto av noe som liknet rundstykker som hang sammen. Greit nok, men ikke mer. Jeg liker sprø hvitløksbrød ikke myke boller med hvitløkssmør mellom.

Nei, det var liksom ikke sånn vi forventet det. Vi ville gjerne ha mat der man kan skille råvarene litt fra hverandre og føle at det hele var friskt og nylaget. Sorry Jamie’s Italian! Ikke denne gangen...

2  Takk, Anettens
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig sted med svært hyggelige og hjelpsomme servitører. Mye å velge i på menyen, og grei størrelse på porsjonene. Litt lite tilbehør til biffen, ellers bra, men ganske stive priser..

2  Takk, Oddie99

Reisende som så på Jamie's Italian Aker Brygge, så også på

Har du vært i Jamie's Italian Aker Brygge? Del dine erfaringer!