“Drop in”

Jamie's Italian Aker Brygge
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Ikke planlagt, men tørste og sultne vi ble. Stoppet her, noe jeg er glad for. Hyggelig betjening. Ha god tid her... Hamburgeren er noe av det beste jeg har smakt. Calimarisen var sprø og smakfull. Pizzaen veldig god. Mimosaen smakte utmerket, men appelsinjuice i 2 dl glass holder ikke... Dyrt selvfølgelig, men bortsett fra juicen var det verdt det.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, solfrid2019

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hadde Jamie fått servert denne maten hadde han forlatt restauranten i sinne. Spiste Rib eye, var så seig og full av slintrer, helt forferdelig. 4 bittesmå mandelpoteter var tilbehøret. De andre tok Jamies burger. Liten, tørr med tørt hamburger brød. At Jamie vil ha sitt navn forbundet med en slik elendig kvalitet skjønner ikke jeg. I tillegg ventet vi en time på maten som også var dyr.

1  Takk, IKandA
Anmeldt 24. juli 2020

Det tok 90 minutter før vi fikk maten, og det tok 30 minutter før vi fikk drikke. Vi bestilte tre ulike retter, alle porsjonene var små, med få ingredienser og med vond/minimal smak. Restauranten var overpriset og veldig kaotisk. En skikkelig nedtur.

1  Takk, vildew2020
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Altfor lang ventetid!!
Ventet i 65 minutter på maten som er uakseptabelt! Kunne kommet med litt brød mens vi ventet - hadde hjulpet mye

2  Takk, SirenNH
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 11 stk med eldre barn/ungdommer. Vi blir møt av en sur servitør som informerte om at det var minst 30 min ventetid på mat, dette på tross av at restauranten knapt var halvfull. Vi fikk så en hyggelig servitør som tok drikke bestilling, samt anbefalte hvitløksbrød mens vi ventet på maten. Det var nydelig og flott presentert. Blåskjell ok, kunne hatt mer smak, ribeay god, men de glemte potet tilbehør som vi hadde bestilt, carbonada, pizza, burger og Bologones var alle gode på smak og vel presentert.

2  Takk, hunterhaw

Reisende som så på Jamie's Italian Aker Brygge, så også på

Har du vært i Jamie's Italian Aker Brygge? Del dine erfaringer!