“Vi hadde pizza og primavera”

Jamie's Italian Aker Brygge
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde pizza og primavera Ravioli. Pizza var greit men Ravioli var noe av det mest kjedeligste jeg har kommet over. Sausen var tynt som vann.

1  Takk, Sirius28

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening og strålende mat. Var der med barn som ble godt tatt vare på. Et godt alternativ på Aker Brygge!

1  Takk, Svennis
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Ikke planlagt, men tørste og sultne vi ble. Stoppet her, noe jeg er glad for. Hyggelig betjening. Ha god tid her... Hamburgeren er noe av det beste jeg har smakt. Calimarisen var sprø og smakfull. Pizzaen veldig god. Mimosaen smakte utmerket, men appelsinjuice i 2 dl glass holder ikke... Dyrt selvfølgelig, men bortsett fra juicen var det verdt det.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, solfrid2019
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hadde Jamie fått servert denne maten hadde han forlatt restauranten i sinne. Spiste Rib eye, var så seig og full av slintrer, helt forferdelig. 4 bittesmå mandelpoteter var tilbehøret. De andre tok Jamies burger. Liten, tørr med tørt hamburger brød. At Jamie vil ha sitt navn forbundet med en slik elendig kvalitet skjønner ikke jeg. I tillegg ventet vi en time på maten som også var dyr.

1  Takk, IKandA
Anmeldt 24. juli 2020

Det tok 90 minutter før vi fikk maten, og det tok 30 minutter før vi fikk drikke. Vi bestilte tre ulike retter, alle porsjonene var små, med få ingredienser og med vond/minimal smak. Restauranten var overpriset og veldig kaotisk. En skikkelig nedtur.

1  Takk, vildew2020

Reisende som så på Jamie's Italian Aker Brygge, så også på

Har du vært i Jamie's Italian Aker Brygge? Del dine erfaringer!