“Dårlig og smakløs mat og alt”

Jamie's Italian Aker Brygge
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Dårlig og smakløs mat og alt for stive priser, både for mat og drikke. Hyggelig innredet, men det var også eneste pluss. Går ikke tilbake.

1  Takk, 275hannae

Anmeldt 18. august 2020

Overholdt ikke 1 meter mellom ukjente gjester Trodde vi skulle sitte alene ved et bord og så ble 4 stykker til plassert tett på oss på samme bord. Lang tid å vente på mat, prøvde flere ganger å få bytte bord. Fikk det etterhvert, men følte egentlig at det nesten var et ønske om at vi forlot restauranten. Halve restaurant avstengt, men like mange gjester som før på den åpne delen. Ikke serviceinnstilt betjening.

1  Takk, 605gunna
Anmeldt 15. august 2020

Kelner kom raskt til bordet vårt og tok i mot bestilling, men etter dette var han stort sett fraværende. Bestilte risotto og en pastarett, med bruschetta til forrett. Ventet 40 minutt på maten, og da var det kun hovedretten som kom! Etterspurte da forretten og maten ble da tatt tilbake.. Kelneren kom da til bordet for 2. (og siste gang) og fortalte at han hadde glemt at vi skulle ha forrett, spurte om det var greit at vi fikk den med maten... Maten kom så inn igjen, sammen med en bitteliten bruschetta (til 107 kr), ingen beklagelse eller tilbud om kompensasjon. Vi var tomme for både vin, vann og brus; ingen tilbud om mer drikke, ingen spørsmål om det var godt osv. Heller ingen tilbud etterpå om kaffe, dessert osv.., Mange servitører gikk frem og tilbake, uten at det egentlig så ut som de gjorde noe. Umulig å få kontakt med noen av dem. Til slutt fikk vi kontakt med en i andre klær, ikke en servitør, men vi fikk iallfall formidlet at vi ville betale. Maten var forsåvidt god.

1  Takk, 92margrethet
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Maten var god men elendig service. Lang ventetid 45 min + på mat og servitør fulgte oss ikke opp. Fikk aldri tilbud om påfyll på drikke.

1  Takk, 581kathrineh
Anmeldt 1. august 2020

Bestilte Cæsar salat og oliven tapanade. Tapanade var ok, men ikke mer. Slapp hodesalat i tung dressing, smakløs, bløt og kjedelig. Sammen med tørr kylling og vannete tomater ble det skikkelig skuffende lunsj dessverre. Bråkete betjening i bakgrunnen. Finnes bedre alternativer på Aker brygge og Tjuvholmen!

1  Takk, Y1690VAcarinas

Reisende som så på Jamie's Italian Aker Brygge, så også på

Har du vært i Jamie's Italian Aker Brygge? Del dine erfaringer!