“Bra!”
Anmeldelse av Jamie's Italian Aker Brygge - STENGT

Jamie's Italian Aker Brygge
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Spiste pizza, godt stekt og mye fyll. Bra mat, god service. Litt ukoselig lokalasjon, eneste som trekker litt ned.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, marenthea88

Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

fantastisk mat, og utrolig flott service fra Milan. gleder meg til å feire bursdag her igjen! flott beliggenhet også

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, chrsitnee
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig innredning og personale (var tre bord inne, så spørs hvordan det er om det er travelt).

Maten var tragisk. Vi bestilte to forretter og to pastaretter til hovedrett.

Krabbe med avocadokrem og tomater med flatbrød - alt var iskaldt, enten ferdig preparert, rett fra fryseren eller fra iskald kjøleskap med ferdigprodukter (smakløs krabbekjøtt kan tilsi det). Tomatene var harde, smakløse (på italiensk restaurant!) og litt umodne virket det som. Rett og slett dårlige råvarer.

Pastaene var elendige. En bolognese og en carbonara. Smakløs bolognese saus, kjøttet hadde gummi konsistens og vae dårlig krydret. Dolmio pastasaus er å anbefales i forhold. Carbonaraen var ikke en carbonara. Rømmesaus og purreløk? En italiener hadde blitt voldelig her. Fant også klumper med underkokt pasta oppi.

Det var litt synd vi så en annen italiensk restaurant ved siden av gjennom vinduet. Angret vi ikke var der.

Terningkast 1 egentlig, men gir 2 for betjening og at vi faktisk fikk mat på tallerken.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, DanielH7287
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Dårlig og smakløs mat og alt for stive priser, både for mat og drikke. Hyggelig innredet, men det var også eneste pluss. Går ikke tilbake.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 275hannae
Anmeldt 18. august 2020

Overholdt ikke 1 meter mellom ukjente gjester Trodde vi skulle sitte alene ved et bord og så ble 4 stykker til plassert tett på oss på samme bord. Lang tid å vente på mat, prøvde flere ganger å få bytte bord. Fikk det etterhvert, men følte egentlig at det nesten var et ønske om at vi forlot restauranten. Halve restaurant avstengt, men like mange gjester som før på den åpne delen. Ikke serviceinnstilt betjening.

1  Takk, 605gunna

Reisende som så på Jamie's Italian Aker Brygge, så også på