“Jeg ble mishandlet og ydmyket av en ansatte i denne restauranten.”
Anmeldelse av Akka Arabisk espresso

Akka Arabisk espresso
Vurdert som nr. 65 av 71 Kaffe og te i Oslo
Anmeldt 27. juli 2021

Jeg var i Bogstadveien med datteren min, og hun sa hun vil gå på do. Vi dro til denne restauranten for å låne toalettet, men servitøren/bartender var veldig ekkel og behandlet oss veldig dårlig. Han snakket til å med om resisme siden jeg har mørk hud. dette var den verste opplevelsen inne i en restaurant i mitt liv. Jeg håper dagens ansatte blir sagt opp. Jeg har bilder og videoer av personen jeg snakker om. Deres ansatte virket frustrert og veldig frekk

1  Takk, ValdemiroP5

Anmeldt 19. juni 2021

Fredag formiddag var jeg og sønnen min på kafeen, vi skulle kjøpe 2 kopper med kaffe latte, antageligvis hadde han "mye å gjøre" så vi fikk bare lov til å kjøpe vin og øl. Sønnen min er bare 14 år gammel. Eieren har lite oversikt og kontrol over hva han driver med står og banner på arabisk vi gikk ut med engag det er så mye fine cafer i bogstad veien.SLUT Å BANNE PÅ ARABISK

Takk, 579erdinck
Anmeldt 8. juli 2020

Fikk ikke komme inn med førerhund, enda vi forklarte at det er førerhund og at han ikke har lov til å nekte oss adgang. Vi prøvde å forklare han norsk lov, men han var overhodet ikke interessert i å høre på det vi sa. Anbefaler alle å fortelle han at dette mister man kunder for!

Takk, 721caritad
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

En ansatt kom stormende ut med en meget aggresiv holdning da vi skulle sette oss ved et bord på utsiden. Vi hadde med barnevogn. Det var ingen andre gjester ved bordene ute. Vi ble bortvist fra plassen pga barnevogn. Rett nedforbi ligger Stockfleths som serverer nydelig kaffi og ønsket oss velkommen med barnevogn. Akka bør kurses i kundebehandling. Vi skal iallefall aldri besøke den plassen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, alexandraj875
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Slappet av med en cappuccino og kaffe på hjørnet av den hektiske handlegaten. Fint sted for det. God kaffe og hyggelig barista. Fint alternativ til de store kjedene.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Oivind_oivind

Reisende som så på Akka Arabisk espresso, så også på

Har du vært i Akka Arabisk espresso? Del dine erfaringer!