“God italiensk mat”
Anmeldelse av Vineria Ventidue

Vineria Ventidue
Beskrivelse: Rustikk italiensk vinbar med autentisk italiensk kjøkken. Vi serverer mat du kun finner på gode trattoriaer i Italia, også pizza. Vår vinmeny tilbyr et herlig spekter av viner fra alle de beste vinregionene i Italia, og det fine er at du kan bestille alt vi har på glass. Signaturrettene vår er Linguine alle vongole og Tagliatelle al cinghiale (villsvinragu). Vi ønsker at du skal føle at du kommer til et uformelt og hyggelig sted med god mat og vin. Et vennested med fornuftige priser der du ikke blir ruinert om du stikker innom et par ganger i uken. Velkommen/ benvenuto!
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant på Frogner. God italiensk mat, uformelt. Litt å gå på når det gjelder service/oppmerksomhet fra kelner. Kommer gjerne igjen! God glutenfri pizza hørte de hadde glutenfri pasta også, får teste neste gang...

1  Takk, lise2101
sandrop576, Eier på Vineria Ventidue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2018

Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding! Vi tar hintet og skal jobbe ennå mer med servicen

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

En herlig oase på en sjelden solfylt del av Frogner. Pulserende hyggelig, veldig god mat og service. Rikholdig vinkart,- kunne vært rom for noen Bordeaux viner også

Takk, OysteinTv
Sandro P, Eier på Vineria Ventidue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2018

Tusen takk for superhyggelig anmeldelse! Vi blir så glade av det :). Enig i at Bordeaux-viner er godt, men vi har bestemt oss for å være 100 % italienske, både med mat og vin. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 23. mai 2018 via mobile enheter

Deilig brushetta, tagliatelle med villsvin, brunelloer på glass og smilende italienske servitører. For et lite øyeblikk føltes det som om jeg var tilbake i Toscana. Dette var bra!

Synd at Vineria Ventitude ikke eksisterte når jeg bodde i Eckersbergsgate for en slik restaurant skulle jeg likt og hatt i gangavstand fra sengen min.

For øvrig er utvalget av italienske viner helt overlegent. Med Casanova di Neri sin Cerretalto i magnum fra 2010 (som jevnt over scorer 100 Parker-poeng) og riservaer fra Poggio di Sotto kan brunelloelskere med dype lommebøker kos seg gløgg.

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, Baustin82
Anmeldt 2. mai 2018

Hyggelig restaurant, men litt rart at man på en italiensk restaurant i Oslo har kelnere som bare snakker engelsk.....
Maten var ok, spiste spaghetti Vongole. Dessverre litt for mye chili, jeg liker sterk mat, men det tok livet av skjellene...

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Krohnish
Anmeldt 24. april 2018

Veldig hyggelig betjening og skikkelig italiensk mat i generøse porsjoner til fornuftige priser! På denne årstiden kan man velge mellom å spise inne eller utendørs. Det virker som det var mange stamgjester fra nabolaget, og det var både unge og gamle i lokalet da vi var der.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Vineria Ventidue, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Vineria Ventidue? Del dine erfaringer!