“Oslotur august 2021”
Anmeldelse av Vineria Ventidue

Vineria Ventidue
Beskrivelse: Rustikk italiensk vinbar med autentisk italiensk kjøkken. Vi serverer mat du kun finner på gode trattoriaer i Italia, også pizza. Vår vinmeny tilbyr et herlig spekter av viner fra alle de beste vinregionene i Italia, og det fine er at du kan bestille alt vi har på glass. Signaturrettene vår er Linguine alle vongole og Tagliatelle al cinghiale (villsvinragu). Vi ønsker at du skal føle at du kommer til et uformelt og hyggelig sted med god mat og vin. Et vennested med fornuftige priser der du ikke blir ruinert om du stikker innom et par ganger i uken. Velkommen/ benvenuto!
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Var her sist uke. Fantastisk god mat og vin, samme gjelder service presentasjon av mat og vin fra kelner. Garantert en restaurant jeg vil besøke igjen neste gang jeg er i Oslo

Takk, Torgeir R

Anmeldt 15. august 2021

Dette var en stor skuffelse. Maten var god, men servicen var svært dårlig. Servitør var totalt uinteressert i sine gjester og var til tider frekk. Fikk først maten etter over 1 times venting og etter alle andre på mitt bord hadde spist opp maten sin. Måtte si i fra to ganger og fikk ikke så mye som en liten beklagelse en gang. Kjøkkenet får toppkarakter, men servicen bunnkarakter. Hadde gledet meg til dette restaurantbesøket, men dro dessverre med en dårlig opplevelse.

Takk, 36henrietteh
Anmeldt 16. juli 2021

Byens beste italienske. Deilig trøffelpasta og herlig vongole. Pizzaene er et eget kapittel Var med venner igjen og vi koser oss like mye hver gang. Blide servitører og herlig stemning!

Takk, eseosad
Anmeldt 9. juli 2021

Kraftig forbedret sevice og vennelighet fra personalet. Hyggelige og imøtekommende. Tilpasset Blåskjell etter ønske. Nydelig. Kyllingsalt bestilt av min venn som ofte besøker stedet, falt nok en gang i smak. Akkurat passe mengde dessert, friskt og godt. Kraftfull og god espresso.

Takk, Bjørn C
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Ble tatt godt i mot av hovmester. Valgte to pastaretter, spagetti carbonara og spagetti vongole. Vongole var flott anrettet. Carbonara kunne vært anrettet mye bedre. Dessverre var ikke pastaen på noen av rettene al dente. Den var hard i midten, kunne med fordel vært kokt ett minutt lengre. Bestilte italiensk is til dessert, den kom etter 25 min. To små kuler med is, 2 blåbær og 3 bringebær. En generell dårlig opplevelse. Kommer ikke til å reise dit igjen

Dato for besøk: mai 2021
3  Takk, 26p_lr

Reisende som så på Vineria Ventidue, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Vineria Ventidue? Del dine erfaringer!