“Street food!”

Vurdert som nr. 5 av 66 Smått og godt i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Morsomt konsert. God mat med røft interiør. Var litt kaldt til tider, når dørene gikk opp og man satt for nære dørene. Satt der lenge nok til at det ble flere måltider, og det skuffet ikke. Kommer tilbake.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, majarod

Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Vippa er absolutt verdt et besøk. Vi var her på en søndag i starten av februar, jamen var det mye folk her. Kjøpte fiskesuppe på Albatross, en av mange boder som tilbyr mat her inne. Veldig god suppe, men litt mye fløte etter min smak. En liten justering der så hadde det fått toppscore. Men her er det noe for enhver smak og lommebok.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Dag-EgilB
Anmeldt 12. desember 2018

Jeg hadde gledet meg lenge til å gå ut og spise her, og var vel lettere skeptisk til om vi kom til å få plass. Heldigvis var vi bare tre personer, og klarte skvise oss inn på et bord.

Med så mange ulike boder, var det ikke lange ventetiden for å bestille mat. Jeg valgte etiopisk, injera, og det smakte helt fortreffelig!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, mkbg_oslo
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Bra beliggenhet men maten er ganske dårlig og dyrt. Fint på sommeren for å nytte en øl i sola ellers er stedet ikke noe fint synes jeg.

1  Takk, AliyannisF
Anmeldt 7. november 2018

Kult og flott sted for en tur ut med venner. De ulike bodene gjør utvalget stort og variert. Utrolig mye god mat. Røft og tøft inventar. Her kommer man ikke stivt kledd, med ønske om god personlig service. Man kjøper mat i bodene, og tar det med tilbake til bordet. Det går i blant rundt noen som rydder litt, men det er også ryddestasjoner.

Vi spiste bare god mat. Baren hadde Mack som hovedleverandør. Det varmer hjertet til en nordlending. Men også masse godt øl fra norske leverandører. Så ut til å ha godt med vin også.

Herlig sted. Dra!

Takk, 113lttr

Reisende som så på Vippa, så også på

Har du vært i Vippa? Del dine erfaringer!