“Kjempegod Fish & Chips på «Fra dypet»”
Anmeldelse av Vippa

Vippa
Vurdert som nr. 6 av 77 Smått og godt i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. august 2021

Familie på fire valgte å spise fra flere steder, men jeg var den heldige som valgte Fish & Chips. Så god at de andre ville dele en porsjon til!!!

2  Takk, HappyNorwegian

Anmeldt 10. august 2021

Fantastisk digg fish and chips og nydelig service. Aldri fått så sprø fries og smakfull fisk, helt tydelig at gutta legger stor vekt på råvarene. Kommer garantert igjen.

1  Takk, MsWorktravel
Anmeldt 22. juli 2021

Jeg spiste en smakløs japansk suppe som jeg trodde skulle være ramen (retten het rammen) og kompisen spiste tørre nachos uten ost. Utrolig skuffene.

Takk, Pinghild
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Fint konsept, mye god mat å velge blant, litt stusselige lokaler med mye akustikk / støy. Finest ute.
Litt kronglete QR bestilling

2  Takk, Marixx190479
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Fra Dypet …. har åpnet opp for tidlig… hvor hentet de kokken fra… akkurat denne ettermiddagen … styr unna! Et hån mot kunden!!!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Astrid R

Reisende som så på Vippa, så også på

Har du vært i Vippa? Del dine erfaringer!