“God mat - dårlig service”

Benares Indisk Restaurant and Bar
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Det punjabske kjøkkenet Familien Singh, som driver Benares Restaurant kommer fra den nordindiske delstaten Punjab, med kjærlighet for krydder og mat. Selve restauranten menyen består av retter fra hele India, men bak all den matgleden står det et punjabske kjøkken midt i Oslo. Dette kjøkkenet kjennetegnes av en forkjærlighet for friske grønnsaker, urter og friske råvarer.
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Vi reserverte bord på Benares en lørdagskveld. Vi ble tatt imot av en middels hyggelig hovmester, og ble deretter sittende en halvtime før bestillingen ble tatt, av en fantastisk avvisende kelner. Maten var ok, men atmosfæren og kundebehandlingen såpass elendig at vi anbefaler å heller besøke noen av Oslos andre indiske restauranter.

1  Takk, StianN

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Vi gikk tilfeldigvis forbi og ønsket å spise indisk mat.
Veldig god service og tilrettelegging ifht allergier. Fantastisk god mat, som ble servert veldig kjapt etter bestilling.
Drar gjerne tilbake ved en senere anledning!

Takk, 588anetteh
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

En tur til hovedstaden for å se teater. Etter en del vandring var vi klare for middag før teaterforestilling en. Vi falt for indisk mat. Venstres var et godt valg. Rask servering fra vennlige kelnere. God varm mat akkurat passe krydret for vår gane. Velsmakende og bra mengde med mat. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Gwaas
Anmeldt 28. oktober 2018

Benares skuffet ikke. Nydelig indisk mat og kan sterkt anbefale restauranten. Vi var fem personer som alle valgte forskjellige retter, og alle sammen var strålende fornøyd. Overraskende at det var så få personer der til lunsj.

Takk, Age F
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Endelig en Indisk restaurant i Norge med smak av India. Fantastisk service av meget hyggelige ansatte helt fra vi gikk inn døra og til vi forlot. Vi var 2 par som delte en miks av startere anbefalt av servitør. Dette var en god start på en gastronomisk opplevelse. Hovedrettene var curry med kylling, en med biff, en med lam og en med fisk. Alle fire rettene var perfekt tilberedt. Min kone og jeg ba om sterk mat og i forhold til India og England vil jeg si at det var medium sterkt. Men det var til gjengjeld så godt at vi valgte å ikke be om ekstra Chili.
Vi hadde bestilt bord kvelden før og det er jeg glad for. Restauranten var full bortsett fra vårt reserverte 4 manns bord. Pris nivået var også en positiv overraskelse.
En litt enkelt men koselig innredet restaurant med suveren service og fantastisk mat. Denne anbefaler jeg på det sterkeste.

1  Takk, Flytore

Reisende som så på Benares Indisk Restaurant and Bar, så også på

Har du vært i Benares Indisk Restaurant and Bar? Del dine erfaringer!