“Fantastisk indisk mat”

Benares Indisk Restaurant and Bar
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Det punjabske kjøkkenet Familien Singh, som driver Benares Restaurant kommer fra den nordindiske delstaten Punjab, med kjærlighet for krydder og mat. Selve restauranten menyen består av retter fra hele India, men bak all den matgleden står det et punjabske kjøkken midt i Oslo. Dette kjøkkenet kjennetegnes av en forkjærlighet for friske grønnsaker, urter og friske råvarer.
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Var her med en stor gjeng som hadde litt dårlig tid. Men servitørene taklet alt supert og maten kom raskt. Skulle ønske vi hadde hatt bedre tid til å nyte maten her, for det var veldig god indisk mat! Skal komme tilbake en annen gang man kan virkelig nyte de gode smakene. Anbefaler disse.

1  Takk, lindainga

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Har vært her tidligere og vært veldig fornøyd med maten. Dessverre ble det siste besøket en skuffelse. Servitørene avbrøt måltidet flere ganger. Det kom inn en stor gruppe som fikk langbord ved siden av oss. To servitører kom og maste om vi kunne bytte bord. De var svært uhøflige når de spurte og var mest irritert på oss som ikke flyttet oss med en gang. Dårlig kundebehandling som gjorde at vårt måltid ble ødelagt. De var mer opptatt av å tjene penger enn kundeservice.

1  Takk, studentGhana
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Tok med familien ut for å spise middag. Kort fortalt, veldig hyggelige servitører og god mat. Spiste selv «mixed grill» og det anbefales på det sterkeste. En av byens beste indiske restaurant!

Takk, martinhP3694EQ
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Jeg er veldig glad i krydret mat men det må ikke blir for spicy. Derfor bestilte jeg uten meny. Jeg fikk en lammegryte med en nydelig krydret saus. Betjening var snill og høflig.

1  Takk, 814sannev
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Kan anbefales på det sterkeste! Super kundeservice og ikke minst fenomenalt god mat! Dette er rett og slett det beste indiske måltidet jeg har hatt. Ølen var også knall, Taj Mahal. Prisen var også fin

Takk, fredrikb827

Reisende som så på Benares Indisk Restaurant and Bar, så også på

Har du vært i Benares Indisk Restaurant and Bar? Del dine erfaringer!