“Like fantastisk hver gang”

Benares Indisk Restaurant and Bar
Få mat levert
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Det punjabske kjøkkenet Familien Singh, som driver Benares Restaurant kommer fra den nordindiske delstaten Punjab, med kjærlighet for krydder og mat. Selve restauranten menyen består av retter fra hele India, men bak all den matgleden står det et punjabske kjøkken midt i Oslo. Dette kjøkkenet kjennetegnes av en forkjærlighet for friske grønnsaker, urter og friske råvarer.
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Et sted der maten virkelig ikke har blitt preget av Corona-situasjonen er hos Benares! Her smaker maten suverent og servicen er absolutt på topp! Har hvert her flere ganger nå, og vi blir like imponert hver gang! Anbefaler på sterkeste å ta turen hit dersom du ønsker en god matopplevelse og et hyggeligt måltid!

1  Takk, leahssg

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en fantastisk matopplevelse på Benares hvor vi spiste nydelig nanbrød med hvitløk og en porsjon perfekt krydret lammecarre med indisk øl til. Takker den trivelige kelneren for tipset! Anbefaler virkelig denne restauranten og kommer igjen ved neste Oslobesøk.

2  Takk, Hilill
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde idag kjempe lyst til å spise indisk mat. Kommet til restauranten for andre gang. Veldig deilig mat og prisen er overraskende rimelig. skal sikkert besøke igjen.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 855sajanb
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Endelig etter flere måneder uten restaurantbesøk på grunn av Covid19 kunne vi treffe venner igjen til mat og prat. Vi valgte Benares og for en suksess. En rikholdig meny, nydelig mat og en super service. Mulighet for å sitte ute. Jeg kommer veldig gjerne tilbake.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Bodil19572014
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Nå ville jeg utfordre denne godeste Karamjit, med for meg uvanlige og ukjente indiske retter...
Grillet ost, lammekarré og litt, for meg, uvant nanbrød.
Resultatet?
Perfekt.
IGJEN.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, ArneBob

Reisende som så på Benares Indisk Restaurant and Bar, så også på

Har du vært i Benares Indisk Restaurant and Bar? Del dine erfaringer!