“Fantastisk god mat. Anbefales”

Benares Indisk Restaurant and Bar
Få mat levert
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Det punjabske kjøkkenet Familien Singh, som driver Benares Restaurant kommer fra den nordindiske delstaten Punjab, med kjærlighet for krydder og mat. Selve restauranten menyen består av retter fra hele India, men bak all den matgleden står det et punjabske kjøkken midt i Oslo. Dette kjøkkenet kjennetegnes av en forkjærlighet for friske grønnsaker, urter og friske råvarer.
Anmeldt 3. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Anbefales på det varmeste. Nydelig Royal Chicken , god service. Vi kommer garantert tilbake

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, bhawanaa2019

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Igjen er man på sykkeltur og stopper for et glass - bare for hyggen, selvsagt.
Kanskje litt fisk, trenger jo energi z ikke bare karbo men også byggesteiner.
Perfekt steinbit, sågar type sterk.
Deretter lanmecarré og tilhørende PERFEKT nanbrød. Snadder!
Avslutter med is/mango.
Og et par (tre, fire, fem) Lager 63 fisher Cobra / Kingfisher.
Nammm.
Smatt, smatt.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, ArneBob
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Benares med familien og hadde en herlig matoppleves. Maten hadde nydelige smaker og servicen var fantastik. Vi kommer tilbake :)

1  Takk, 356samis
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

God service og uforglemmelig mat. Blir aldri lei av retter, helt himmelsk. Vennlig og effektiv service. Vi kommer på besøk igjen og anbefaler dette stedet på det varmeste.

1  Takk, BINSRI
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Et sted der maten virkelig ikke har blitt preget av Corona-situasjonen er hos Benares! Her smaker maten suverent og servicen er absolutt på topp! Har hvert her flere ganger nå, og vi blir like imponert hver gang! Anbefaler på sterkeste å ta turen hit dersom du ønsker en god matopplevelse og et hyggeligt måltid!

1  Takk, leahssg

Reisende som så på Benares Indisk Restaurant and Bar, så også på

Har du vært i Benares Indisk Restaurant and Bar? Del dine erfaringer!