“Svært god indisk restaurant.”

Benares Indisk Restaurant and Bar
Få mat levert
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Det punjabske kjøkkenet Familien Singh, som driver Benares Restaurant kommer fra den nordindiske delstaten Punjab, med kjærlighet for krydder og mat. Selve restauranten menyen består av retter fra hele India, men bak all den matgleden står det et punjabske kjøkken midt i Oslo. Dette kjøkkenet kjennetegnes av en forkjærlighet for friske grønnsaker, urter og friske råvarer.
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Svært god indisk restaurant. Vi bestilte mange retter og alt var svært bra! Velbalansert, variert og generøse porsjoner. Hit skal vi mange ganger!

1  Takk, Andreas_M-A_S80

Anmeldt 3. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Anbefales på det varmeste. Nydelig Royal Chicken, god service. Vi kommer garantert tilbake

1  Takk, 544bhawanaa
Anmeldt 3. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Anbefales på det varmeste. Nydelig Royal Chicken , god service. Vi kommer garantert tilbake

1  Takk, bhawanaa2019
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Igjen er man på sykkeltur og stopper for et glass - bare for hyggen, selvsagt.
Kanskje litt fisk, trenger jo energi z ikke bare karbo men også byggesteiner.
Perfekt steinbit, sågar type sterk.
Deretter lanmecarré og tilhørende PERFEKT nanbrød. Snadder!
Avslutter med is/mango.
Og et par (tre, fire, fem) Lager 63 fisher Cobra / Kingfisher.
Nammm.
Smatt, smatt.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, ArneBob
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Benares med familien og hadde en herlig matoppleves. Maten hadde nydelige smaker og servicen var fantastik. Vi kommer tilbake :)

1  Takk, 356samis

Reisende som så på Benares Indisk Restaurant and Bar, så også på

Har du vært i Benares Indisk Restaurant and Bar? Del dine erfaringer!