“En av topp 3 indiske opplevelser!”

Benares Indisk Restaurant and Bar
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Det punjabske kjøkkenet Familien Singh, som driver Benares Restaurant kommer fra den nordindiske delstaten Punjab, med kjærlighet for krydder og mat. Selve restauranten menyen består av retter fra hele India, men bak all den matgleden står det et punjabske kjøkken midt i Oslo. Dette kjøkkenet kjennetegnes av en forkjærlighet for friske grønnsaker, urter og friske råvarer.
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat! Møreste kjøttet. Hyggelig betjening og fine lokaler.
Ventet ikke for lenge på maten selv om vi var 8 personer. Barna var også veldig fornøyde med maten.

Takk, T7226OPlindas
Benares Indisk ... A, General Manager på Benares Indisk Restaurant and Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Tusen hjertlig takk for tilbakemelding og besøket . Hyggelig å høre. Velkommen tilbake igjen.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Har vært her flere ganger og hver gang smaker det fantastisk godt. Jeg elsker god Indisk mat, og de leverer hver gang. Kan absolutt anbefales

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Sunshine62281549485
Deepak, General Manager på Benares Indisk Restaurant and Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei
Tusen takk for tilbakemelding. Hyggelig å se deg i framtida. Alltid glad i å servere . Velkommen igjen.

Anmeldt 2. juli 2021

Utrolig god mat, og servicen var super. En hyggelig plass, hvor vi storkoste oss. Anbefales på det sterkeste

2  Takk, camilla_verb_2021
Deepak, Eier på Benares Indisk Restaurant and Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2021

Tusen takk for besøket. Vi setter stor pris på dette og er glad at dere var kjempe fornøyd med mat og service. Velkommen tilbake igjen.

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte mat til hotellet vi bodde på gjennom Foodora. Et måltid vi ikke glemmer på lenge, helt nydelig mat! Store posjoner, manglet bare bestikk

1  Takk, anneberit77

Tusen takk Anne for tilbakemeldinger. Vi er glad at dere ble fornøyd med smaken. Setter stor pris på dette. Gjerne besøk på restaurant i framtida. Velkommen

Anmeldt 20. juni 2021

Gjennomsnittlig god indisk restaurant.Vi bestilte 3 retter på deling og kan si at porsjonene var ikke veldig generøse slik vi er vandt til fra indiske restauranter. For de som er velkjent med indisk mat, så blir nok dette en skuffelse. Tror de også var få folk på jobb i forhold til antall gjester, da servicen gikk noe tregt. Når vi fikk service, var det god service men veldig lang ventetid trekker ned. Det tok trolig en time fra vi kom, til vi fikk bestilt og servert maten.

2  Takk, Aina R

Beklager Aina, enig med deg. Vi har prøvd vårtbeste å gi god service og velsmakende mat. Vi lover at det blik ikke samme situasjon igjen. Gi oss en sjanse, du vil merke forskjellen. Velkommen tilbake igjen.

Reisende som så på Benares Indisk Restaurant and Bar, så også på

Har du vært i Benares Indisk Restaurant and Bar? Del dine erfaringer!