Alltid hyggelig å komme hit!

Som tittelen sier så er det alltid hyggelig å komme til Mysterud. Gode husets viner og osteplater... les mer

Anmeldt 29. februar 2020
Oslovikingen
Oslo, Norge
Koselig liten lokal bar

Jeg bruker å være innom å ta et glass vin etter jobb. Koselig bar med hyggelige ansatte. Pluss for... les mer

Anmeldt 22. desember 2019
hello_miss_lena
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 9. juli 2018

Koselig plass og flere spennende øl slag. Pris messig sånn midt på treet. Kan anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 656ragnarh
Anmeldt 18. mars 2018

Vi tok noen øl på lørdagkveld med venner, de har mange sorter, stort sett Sageneøl,men det trekker faktisk opp. Bra ventilasjon, hyggelige betjening og fine lokaler

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Petter J
Anmeldt 16. januar 2018 via mobile enheter

Et flott tilskudd til Sagene med utvalg av lokalt øl og hyggelig interiør. Stedet er som oftest ganske fullt på kvelden, men vi har pleid å få bord med en gang om det bare er et par personer.

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, 178lineb
Anmeldt 31. oktober 2017 via mobile enheter

Liker atmosfæren, lavterskel lite formelt! Stort utvalg på øl for alle preferanser, serverer enkel snac -oliven, potetgull, ostefat, sjokoladeplanke, og sildeplanke..(ikke prøvd sistnevnte)

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, mmmmmmmmmd31
Anmeldt 5. juni 2017

Mysterud Bar er ganske ny på Sagene (åpnet februar 2017), men både navnet og lokalet har lang historie. Her lå nemlig jernvarehandelen O. Mysterud frem til nedleggelsen i 2015. Det er visstnok rundt 40 lokale ildsjeler som har slått seg sammen og åpnet baren.
Jeg var her med et par venner for å feire noe en ettermiddag midt i uka, og det var stille og fredelig (kun et par andre kunder). De var tomme for det vi ba om, men vi fikk et dyrere alternativ til samme pris. Da vi prøvde å komme tilbake i helga, var det derimot så fullt at vi valgte noe annet. Åpenbart et populært sted! Ujålete sted med hyggelig betjening.

Dato for opplevelse: mai 2017
3  Takk, juliekd2016