“Middag”

Miss Sophie Restaurant
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Liten meny men veldig godt. God vin til maten, anbefalt av flott betjening og god service. Koselig lokaler.

Takk, humla51

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var der på middag. Fikk god service hele veien. Fikk anbefalt en rødvin som passet ypperlig til maten. Maten i seg selv var også veldig god. Fint lokale og fin stemning. Vi kommer til å dra tilbake!

Takk, kaia80
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Fin restaurant. Vi hadde en hyggelig brunch på en lørdags formiddag. Veldig fullt, så lurt å bestille bord. Anbefales.

Takk, JosteinL3
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var tre til middag og spiste som anbefalt hamburgeren alle tre. Meget god kvalitet/smak! Svært hyggelig og serviceinnstilt betjening. Fin bakgrunnsmusikk. Flott lokale rett ved Utenriksdepartementet.
Anbefales

Takk, Offisersbladet
Jostein H, Eier på Miss Sophie Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Tusen takk for fin omtale:) velkommen tilbake til oss på Miss Sophie

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde booket bord her for lunsj, mye ut fra bildene av stedet. Og vi ble ikke skuffet :-). Lokalene er veldig stilfullt innredet, i duse fine farger og myke tekstiler. Riktig så lunt og behagelig. Når lunsjen også er veldig god, og servitørene over gjennomsnittet oppmerksomme, blir det full pott fra meg. Beliggenheten er sentral, like ved slottsparken.

Takk, Hellebor

Reisende som så på Miss Sophie Restaurant, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Miss Sophie Restaurant? Del dine erfaringer!