“Ikke bra”

Miss Sophie Restaurant
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Hadde hørt mye bra om stedet. Ble veldig skuffa. Carpacco til forrett var ok. Hovedrett med ribbe var terningkast 1. Ikke stekt og kunne rett og slett ikke spises. Så oster med tørre og grove knekkebrød. Dårlig miks... Dette var ikke en bra opplevelse.

Takk, Geir O

Anmeldt 29. november 2018

Servicen er forholdsvis god, selv om det kan gå litt tregt mellom rettene hvis man er mange. Utvalget på menyen er også meget begrenset når man kommer i en gruppe. Det kan også bli veldig trangt.

Takk, BGK190479
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Maten var helt upåklagelig. Virket som personalet som tok imot oss var litt sure / slitne, men servitøren ved bordet var stort sett hyggelig og hvertfall effektiv. Kult lokale og kul bakgrunnsmusikk. Deilig med litt freshe produkter en kan låne seg på toalettene.

2  Takk, G9921RJjulieb
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Min mann og jeg skulle ta en drink for å se på m menyen i den hensikt å komme tilbake en dag til middag. Et glass Chardonnay - billigste hvitvin på glass kostet kr 145 - og det var 1,5 cl. Synes ikke det går an. Drakk istedet en cognac som var mye mindre dyr. Betjeningen var KJEMPEHYGGELIGE. MEN - synes ikke at man kan ta kr 145 for en rimelig vin og skjenke 1,5 cl i glasset. VI KOMMER ALDRI MER TILBAKE. Hilsen Elisabeth og Lars Petter

1  Takk, Tebasi
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Liten meny men veldig godt. God vin til maten, anbefalt av flott betjening og god service. Koselig lokaler.

Takk, humla51

Reisende som så på Miss Sophie Restaurant, så også på

Har du vært i Miss Sophie Restaurant? Del dine erfaringer!