“Middag”

Miss Sophie Restaurant
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig biff og chips igjen. God service og koselig sted sentralt i sentrum. Har besøkt restauranten flere ganger og vært veldig fornøyd alle gangene jeg har vært der.

Takk, humla51

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Vi spiste torsk, and og kylling og dessert. Hyggelig og oppmerksom service. Perfekt Moscow Mule! Fint lokale. Perfekt for par eller vennetreff.

2  Takk, IBH66
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Hadde hørt mye bra om stedet. Ble veldig skuffa. Carpacco til forrett var ok. Hovedrett med ribbe var terningkast 1. Ikke stekt og kunne rett og slett ikke spises. Så oster med tørre og grove knekkebrød. Dårlig miks... Dette var ikke en bra opplevelse.

Takk, Geir O
Anmeldt 29. november 2018

Servicen er forholdsvis god, selv om det kan gå litt tregt mellom rettene hvis man er mange. Utvalget på menyen er også meget begrenset når man kommer i en gruppe. Det kan også bli veldig trangt.

Takk, BGK190479
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Maten var helt upåklagelig. Virket som personalet som tok imot oss var litt sure / slitne, men servitøren ved bordet var stort sett hyggelig og hvertfall effektiv. Kult lokale og kul bakgrunnsmusikk. Deilig med litt freshe produkter en kan låne seg på toalettene.

2  Takk, G9921RJjulieb

Reisende som så på Miss Sophie Restaurant, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Miss Sophie Restaurant? Del dine erfaringer!