“Good evening, miss Sophie”
Anmeldelse av Miss Sophie Restaurant

Miss Sophie Restaurant
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Vi dro innom missSophie for et tidlig middagsbesøk, og forventningene etter å ha lest anmeldelsene og menyen var relativt høye. Dessverre fulgte ikke maten opp med de helt store høydepunktene. Jordskokksuppen var en ganske god forrett, mens kyllingen var noe tam. Både biffen og anden til hovedretter hadde blitt litt vel stekte.. men drinkene var gode! Atmosfæren var også god, og servitørene likeså.

Takk, JEDutta

Anmeldt 19. desember 2018

Miss Sophie har tatt over lokalene etter Havsmak. En vellykket ominnredning er gjennomført og lokalene er både moderne og samtidig hyggelige.
Betjeningen er hyggelig og veldig oppmerksomme og ga tydelg beskjed om en rett som var utsolgt og hva som var dagens fangst.
Maten var i all hovedsak veldig god, men med noen få små merknader. Carpaccio til forrett var godt, men smaken av kalv ble litt overkjørt av de andre smakene. Dagens fangst var torsk, og en av oss fikk en torskebit som var litt i overkant stekt og dermed litt tørr. Jordskokk-suppen overgikk de store forventningene, hamburgerne fikk svært god omtale av de som spiste det. Spennende desserter for to av oss. Gjennomført flotte presentasjoner!

2  Takk, Geir M
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig biff og chips igjen. God service og koselig sted sentralt i sentrum. Har besøkt restauranten flere ganger og vært veldig fornøyd alle gangene jeg har vært der.

Takk, humla51
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Vi spiste torsk, and og kylling og dessert. Hyggelig og oppmerksom service. Perfekt Moscow Mule! Fint lokale. Perfekt for par eller vennetreff.

2  Takk, IBH66
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Hadde hørt mye bra om stedet. Ble veldig skuffa. Carpacco til forrett var ok. Hovedrett med ribbe var terningkast 1. Ikke stekt og kunne rett og slett ikke spises. Så oster med tørre og grove knekkebrød. Dårlig miks... Dette var ikke en bra opplevelse.

Takk, Geir O

Reisende som så på Miss Sophie Restaurant, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Miss Sophie Restaurant? Del dine erfaringer!